مردم به پویش «بدون درج قیمت نخریم» بپیوندند
کد خبر: 3880839
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

مردم به پویش «بدون درج قیمت نخریم» بپیوندند

معاون نظارت، بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از مردم خواست؛ به پویش «بدون درج قیمت نخریم» بپیوندند و هرگز از واحد‌هایی که قیمت کالایشان درج نشده خرید نکنند.

مردم به پویش «بدون درج قیمت نخریم» بپیوندندحسین اصغرزاده، معاون نظارت، بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: طرح نوروزی ویژه نظارتی نوروز ۹۹ از اول اسفند‌ماه همراه با سراسر کشور به منظور نظارت بر عرضه کالا و خدمات پرتقاضا همچون خشکبار، آجیل، میوه، پروتئین در مازندران با همکاری دستگاه‌های نظارتی و تعزیرات حکومتی آغاز شد.
وی افزود: در ایان ایام ماموران نظارتی به مراکز ارائه خدمات مراجعه کرده و فاکتور خرید و فروش آن‌ها را مطابقت دادند و برای متخلفان پرونده تشکیل داده که به اداره تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.
اصغرزاده با بیان اینکه، در ۱۰ ماه گذشته تعداد ۲۰۶ هزار مورد بازرسی و ۱۹ هزار و ۲۳۵ از انواع تخلفات اقتصادی شناسایی شد، تصریح کرد: بیش از ۱۵ هزار و ۵۰۰ مورد تخلف تشکیل پرونده شد و در ۱۰ ماهه گذشته ۶ هزار و ۵۹۶ مورد شکایات پیگیری و رسیدگی شد.
وی تاکید کرد: مردم به پویش «بدون درج قیمت نخریم» بپیوندند و آن را ترویج داده و هرگز از واحد‌هایی که قیمت کالایشان درج نشده خرید نکنند.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت مازندران در پایان از مردم استان خواست تا در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه تخلفات نظیر گران‌فروشی، تقلب و غیره، مراتب را با سامانه ۱۲۴ سازمان صمت مازندران گزارش تا در اسرع وقت پیگیری‌ها صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha