کشف ۳۳۸ هزار عدد دستکش احتکار شده در کرمانشاه
کد خبر: 3883044
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱

کشف ۳۳۸ هزار عدد دستکش احتکار شده در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۳۳۸ هزار عدد دستکش، یک‌هزار عدد ماسک و ۱۷۲ بطری سرم شست‌وشوی احتکار شده در مغازه عرضه کننده لوازم و تجهیزات پزشکی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: پس از اطلاع پلیس در خصوص احتکار مقدار زیادی لوازم و تجهیزات بهداشتی در یکی مغازه‌های عرضه کننده لوازم و تجهیزات پزشکی، رسیدگی به موضوع آغاز شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی در همین راستا موفق به شناسایی واحد صنفی مذکور در ساختمان اجلالیه خیابان مدرس شده و نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.
وی از کشف ۳۳۸ هزار عدد دستکش، یک‌هزار عدد ماسک و ۱۷۲ بطری سرم شست‌وشوی احتکار شده در این بازرسی خبر داد و گفت: ارزش لوازم احتکاری کشف شده طبق نظر کارشناسان یک‌میلیارد ریال اعلام شده است.
جاویدان با بیان اینکه پلمب واحد صنفی مذکور، دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم انجام گرفت، ادامه داد: به احتکارکنندگان و گران‌فروشان اخطار می‌دهیم پلیس با جدیت و بدون هیچ گذشتی با این قبیل افراد برخورد می‌کند و عواقب سنگینی در انتظارشان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha