نگاهی به فعالیت‌های خانه قرآنی امام هادی(ع) اراک
کد خبر: 3883983
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰

نگاهی به فعالیت‌های خانه قرآنی امام هادی(ع) اراک

مدیر خانه قرآنی امام هادی(ع) اراک فعالیت‌های این مرکز قرآنی در سال 98 را تشریح کرد و گفت: رفع آسیب‌های اجتماعی با الهام‌گیری از قرآن هدف اصلی برپایی کلاس‌های قرآنی در نقاط کم‌برخوردارست.

مهدی خان‌آبادی، مدیر خانه قرآنی امام هادی(ع) اراک در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: فعالیت این خانه قرآنی در دو نقطه شهر خیابان آیت‌الله غفاری وسی متری فوتبال در حال انجام است، یکی از دغدغه‌های ما برای رفع آسیب‌های اجتماعی نهادینه کردن این خدمات در نقاط کم برخوردارست؛ چراکه اعتقاد داریم هرچه فعالیت‌های قرآنی از اثربخشی بیشتری برخوردار باشد از سوی دیگر درحوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و اعتقادی موفق‌تر عمل کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های مهد قرآن ویژه کودکان و کلاس‌های روخوانی وروان‌خوانی و تجويد ویژه بزرگسالان از جمله برنامه‌هایی است که امسال در دستور کار قرار داشته است.

خان‌آبادی اضافه کرد: از ابتدای سال 98 تا پایان آن جهت تأمین اعتبارات خانه قرآنی و جذب هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان به کلاس‌های قرآنی برگزاری کلاس‌هایی نظیر تزریقات، چرتکه، زبان‌انگلیسی و خلاقیت هم درکنارکلاس‌های قرآن برگزارشده است.

مدیر خانه قرآنی امام هادی(ع) اراک همچنین به برگزاری جلسات تفسیر قرآن با حضور حجت‌الاسلام میرباقری با شرکت 35 نفر از بانوان و برگزاری کلاس‌های سبک زندگی قرآنی با حضور خانم قیومی با شرکت 25 نفر از بانوان نیز اشاره کرد.

خان‌آبادی از برگزاری دوره‌های تخصصی در سال گذشته خبرداد و گفت: برگزاری دوره تربیت معلم روخوانی قرآن ویژه ۲۵نفر از بانوان و دوره تربیت آموزشیار روخوانی قرآن برای ۱۶ نفر از خواهران ناصحین وسرحلقه‌های سپاه و بسيج از دیگر برنامه‌های اجرایی سال گذشته است.

انتهای پیام
captcha