تقویت به اشتراک‌گذاری دانش از ملزومات انسجام در مقابله با بحران کرونا است
کد خبر: 3886491
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

تقویت به اشتراک‌گذاری دانش از ملزومات انسجام در مقابله با بحران کرونا است

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و تغییر فرهنگ سازمانی به سوی تقویت به اشتراک گذاری دانش از ملزومات انسجام و همدلی در برابر بحران کرونا است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سردار حسن مفخمی شهرستانی، فرمانده انتظامی استان مرکزی، امروز، 29 اسفند در جلسه زیستی فرماندهی انتظامی استان ضرورت مدیریت دانش در اتخاذ راهبردهای نظم و آرامش در جامعه را مود تأکید قرار داد و گفت: در راهبردهای تعالی بخش نیروی انتظامی توجه به دانش ضمنی و آشکار کارکنان به منظور ارتقاء عملکرد سازمانی و خلق ارزش‌های متناسب با آموزه‌های دینی همواره در فرایند برنامه‌ریزی‌های سازمانی مورد توجه است.

وی بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و تغییر فرهنگ سازمانی به سوی تقویت به اشتراک گذاری دانش را از ملزومات انسجام و همدلی در برابر بحران بیان کرد و افزود: ساختار سازمانی و توانمندی‌های کارکنان و از سویی فرهنگ سازمانی و تعامل فرابخشی نقش اساسی و مهمی در موفقیت برنامه‌های مرتبط با اجتماع دارد و بایستی با تعمیق نگرش‌ها در اصلاح زیرساخت‌ها بیش از پیش به این سمت حرکت کرد.

مفخمی شهرستانی اجتناب از هرگونه اقدام منفعلانه در توسعه خدمتگزاری و رسیدگی به امور شهروندان را خواستار شد و اضافه کرد: درک بهتر مسائل جامعه و تطبیق انجام مأموریت‌ها با توجه به نیازها و انتظارات شهروندان از ملزوماتی است که باید همواره در انجام مسئولیت‌ها بدان توجه شود که اینک با توجه به شرایط حساس جامعه در مقابله با ویروس کرونا این مهم به خوبی در مأموریت‌های پلیس استان بازتاب داشته است.

این مقام مسئول با اشاره به آمادگی کامل پلیس استان در همکاری با مدافعان سلامت و پیشنهاد و پیشگامی ناجای استان در اجرای طرح مرزبانی زیستی به عنوان ضرورتی مهم در حوزه پدافند غیرعامل و مقابله با بیماری شایع، تصریح کرد: راهبرد و خط‌مشی پلیس همواره دانش‌آفرینی سازمانی و دستیابی به کنترل و کارآمد جرائم، توسعه کیفیت زندگی، گسترش خدمات پلیس، مشروعیت کار پلیس از طریق تکیه بر منابع جامعه و حرکت در تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.

وی تأکید کرد: نیروی انتظامی به عنوان پلیس مکتبی، متعهد به انجام خدمات عمومی ارزشمند و شایسته بوده و به طور پیوسته بر آن است که استانداردهای بالایی را با توجه به ظرفیت‌های در اختیار برای رویه‌های فردی و حرفه‌ایی کارکنان انتخاب و این محور در نوع آموزش‌هایی که کارکنان دریافت می‌کنند، توجه و تأکید می‌شود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بر ضرورت پاسخگویی در نیروی انتظامی به عنوان یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های اعتماد عمومی تأکید و اظهار کرد: امروزه پاسخگو بودن، پلیس را به نیرویی قابل اعتماد تبدیل کرده است و این امر به واسطه نظارت‌ها در تمای سطوح سازمانی و از سویی اعمال این نظارت توسط شهروندان از طریق سامانه تلفنی 197 تحقق یافته است.

انتهای پیام
captcha