تقدیر استاندار مرکزی از تلاش گروه‌های جهادی در مقابله با کرونا
کد خبر: 3887931
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۳

تقدیر استاندار مرکزی از تلاش گروه‌های جهادی در مقابله با کرونا

استاندار مرکزی طی پیامی از تلاش‌های گروه‌های مردمی استان در مقابله با بیماری کرونا تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی در پیامی از تلاش‌های گروه‌های مردمی استان در مقابله با بیماری کرونا تشکر و قدردانی کرد.

در پیام سیدعلی آقازاده آمده است: این روزها که ایران اسلامی و جهان درگیر مسئله‌ای فراگیر و بحرانی به نام اپیدمی کروناست عزم ملی، همبستگی و اعتماد اجتماعی رمز تحقق استراتژی پیشگیرانه و مقابله با این بیماری است.

امروزه در مسیر مقابله با ویروس کرونا همراهی و همدلی مردم و مسئولان که برگرفته از فرهنگ والای ایثار و از خودگذشتگی و حس مسئولیت‌پذیری است، در جای جای ایران اسلامی و استان مرکزی مشهود و ستودنی است.

خیرین، سازمان‌ها و مؤسسات مردم نهاد و گروه‌های جهادی در کنار سایر نهادهای دولتی و مدافعان سلامت با اطلاع رسانی، تأمین اقلام و تجهیزات پزشکی، جذب منابع مردمی، آموزش و توجیه عمومی، تقویت روحیه عمومی جامعه و  حمایت از بخش‌های آسیب‌پذیر و طبقات محروم، در امر پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در استان مرکزی به خوبی نقش آفرینی کرده‌اند که این اقدامات در بهبود شرایط و تثبیت روند این بیماری در استان مؤثر بوده است.

اینجانب از زحمات و تلاش‌های خیرین، سازمان‌ها و مؤسسات مردم نهاد، گروه‌های جهادی و همه عزیزانی که در این روزهای سخت در کنار کادر پزشکی و درمانی از هیچ تلاشی برای پیشگیری و مقابله با این بیماری دریغ نکرده‌اند تشکر و قدردانی  می‌کنم. امیدوارم در پرتو عنایات خداوند متعال و در سایه  همدلی و همبستگی هر چه زودتر بر این بیماری فائق شویم.

انتهای پیام
captcha