ساماندهی 13هزار نیروی جهادی در استان مرکزی جهت مقابله با کرونا
کد خبر: 3888107
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲

ساماندهی 13هزار نیروی جهادی در استان مرکزی جهت مقابله با کرونا

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: حدود 69 گروه جهادی با استعدادهای خاص در تلاش هستند و از 13 هزار نیروی جهادی سازماندهی شده در استان تاکنون 9 هزار نفر بکارگیری شدند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی عصر روز گذشته، 10 فروردین در حاشیه بازدید از کارگاه تولید ماسک در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از اینکه این روزها شاهد انسجام ملی و تحقق فرهنگ بسیجی هستیم، گفت: زمان جنگ نیاز بود تلاش‌ها برای رفع نیازهای کشور به کار گرفته شود و امروز نیاز است که در مقابله با این بیماری منحوس وارد میدان شویم و این حضور نشان و جلوه‌ای از ایثارگری مردم ما در عرصه‌های مختلف است.

وی با تأکید بر حضور حداکثری مردم در میدان مبارزه با کرونا، افزود: بدون تردید به برکت این همبستگی و تلاش‌های خالصانه مردم این بیماری را شکست خواهیم داد و در این جبهه نیز به پیروزی می‌رسیم.

سردار کریمی خبرداد: حدود 69 گروه جهادی با استعدادهای خاص در تلاش هستند و از 13 هزار نیروی جهادی سازماندهی شده در استان تاکنون 9 هزار نفر بکارگیری شدند. تا امروز بواسطه تلاش نیروهای جهادی 300 هزار ماسک تولید شده و روزانه 25 تا 30 هزار عدد ماسک و بسته‌های ضدعفونی تهیه و در بین مردم توزیع می‌شود.

این مقام مسئول به سخن امام(ره) قبل از انقلاب در پاسخ به افرادی که از ایشان پرسیدند با چه کسانی انقلاب می‌کنید و چه کسانی حافظ و نگهبان انقلاب هستند استناد کرد و افزود: آن حضرت در پاسخ به بسیج کردن مردم اشاره فرمودند، شاید در آن زمان درک صحیحی از سخن امام راحل نبود، اما امروزه با همه وجود درک می‌کنیم و این فرهنگ در مردم نهادینه شده و تقوا به عنوان عمل صالح در وجود همه جای گرفته است.

انتهای پیام
captcha