کارگاه‌های تهیه اقلام بهداشتی، تکرار صحنه‌های دفاع مقدس است
کد خبر: 3888108
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹

کارگاه‌های تهیه اقلام بهداشتی، تکرار صحنه‌های دفاع مقدس است

استاندار مرکزی گفت: شرایط فعلی مانند زمان جنگ و دفاع مقدس است که در هر شهر و روستایی شاهد کارگاه‌های فعال با نیروهایی از همه اقشار از جمله دانش آموزان، دانشجویان، خانم‌ها و غیره در کنار یکدیگر بودیم امروز نیز همان صحنه‌ها تکرار می‌شود.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سید علی آقازاده، استاندار مرکزی عصر روز گذشته، 10 فروردین در حاشیه بازدید از کارگاه تولید ماسک در جمع خبرنگاران از همکاری بسیج، سپاه و نیروهای مردمی در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان تقدیر کرد و گفت: استفاده از ظرفیت مردمی در مدت شیوع بیماری کرونا در استان یکی از امتیازات خوب بود تاجاییکه قبل از شیوع این ویروس در جامعه، استان ما از این ظرفیت به خوبی استفاده نمی‌کرد.

وی تصریح کرد: سپاه و بسیج پس از شیوع این ویروس در جامعه با برنامه‌ریزی‌های ستاد مقابله با کرونا به ویژه در زمینه تجهیزات مورد نیاز مانند ماسک همکاری خوبی داشته و تمام امکانات، نیرو و تجهیزات خود در سطح استان را جمع‌آوری و با ابتکارات قابل توجه حرکت کردند.

آقازاده ادامه داد: با وجود همه برنامه‌ریزی‌ها و شکوفایی استعدادها تجهیزات مورد نیاز تهیه شد و خوشبختانه در این زمینه به خودکفایی رسیدیم. همچنین 100 درصد کارگاه‌ها مردمی بوده و توسط بسیج کارگران، بسیج سازندگی و غیره کاملا خودجوش اداره می‌شود، این دوره مانند زمان جنگ و دفاع مقدس است که در هر شهر و روستایی شاهد کارگاه‌های فعال با نیروهایی از همه اقشار از جمله دانش آموزان، دانشجویان، خانم‌ها و غیره در کنار یکدیگر بودیم امروز نیز همان صحنه‌ها تکرار می‌شود.

استاندار مرکزی اظهار کرد: صحنه‌های همدلی مردم در کارگاه‌ها نشان از وحدت ملی و روحیه بسیجی در تهیه و تأمین مایحتاج مورد نیاز برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا و نماد توان نیروهای مردمی انقلاب است که بسیاری از کشورها این ظرفیت را دارند، اما به سبب نبودن این روحیه جهادی از آن استفاده نمی‌شود.

وی در پایان اضافه کرد: در سایر زمینه‌ها هم با روحیه بسیجی و برنامه‌ریزی ها در کشور و استان در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع این ویروس در استان و همکاری مردم به خوبی حرکت می‌کنیم. امیدواریم در روزهای آینده با این روحیه و برنامه‌ریزی‌های مناسب، نیازها رفع شود.

انتهای پیام
captcha