تولید ۲۳ هزار ماسک از سوی جهادگران فراهانی
کد خبر: 3889260
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶

تولید ۲۳ هزار ماسک از سوی جهادگران فراهانی

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: با مشارکت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی و خیرین بیش از ۱۸ هزار ماسک از سوی ۹ کارگاه بسیج و ۵ هزار با محوریت اداره فنی‌و‌حرفه‌ای شهرستان تولید شد.

حسین رضایی، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج فراهان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، ضمن تقدیر از جهادگران فراهانی در مناطق شهر و روستا، گفت: سپاه پاسداران از بدو تشکیل با هدف کمک به مردم به ویژه محرومان فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه سپاه علاوه‌بر بخش‌های نظامی در عرصه‌های دفاعی، مردم‌یاری و سازندگی کشور نیز خوش درخشیده است، تصریح کرد: از همان روزهای اول شیوع کرونا، گروه‌های جهادی شهرستان فراهان در مناطق شهری و روستایی همراه با مدافعان سلامت برای پیشگیری از ویروس کرونا وارد میدان شدند.

رضایی از کمک خیران شهرستان جهت تأمین اعتبارات لازم تقدیر و اضافه کرد: با مشارکت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی و کمک دکتر واشقانی از خیرین شهرستان فراهان بیش از ۱۸ هزار ماسک توسط ۹ کارگاه بسیج در سطح شهرستان با نظارت شبکه بهداشت و درمان تولید شده است. همچنین 5هزار عدد ماسک با محوریت اداره فنی‌و‌حرفه‌ای شهرستان با مشارکت جهادگران بسیجی تولید شد.

وی با اشاره به توزیع رایگان ماسک‌های تولیدی در اسرع وقت با رعایت تمام نکات بهداشتی، ادامه داد: پارچه برای دوخت ۵۰۰ هزار عدد ماسک جهت توزیع رایگان به سپاه فراهان اهداء و واگذار شده است، همگی باید تلاش و مجاهدت کنیم تا شاهد پخش خبر ریشه‌کنی این ویروس باشیم و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند؛ «می‌توان این بلا را به نعمت تبدیل کرد».

انتهای پیام
captcha