اعلام محدودیت‌های ترافیکی استان مرکزی در روز‌های ۲۱ و ۲۲ فروردین
کد خبر: 3890190
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵

اعلام محدودیت‌های ترافیکی استان مرکزی در روز‌های ۲۱ و ۲۲ فروردین

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی محدودیت‌های ترافیکی جهت اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به منظور کنترل شیوع کرونا در روز‌های ۲۱ و ۲۲ فروردین ماه را اعلام کرد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی سیدعلی حسینی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گفت: در اجرای مصوبات قرارگاه پدافند زیستی و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، در تاریخ ۲۱ و ۲۲ فروردین ماه سال جاری محدودیت‌های ترافیكی در تمامی شهرهای استان به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

وی افزود:‌ در این محدودیت‌های ترافیكی كه از ساعت ۰۸:۰۰ روز ۲۱ فروردین تا ساعت ۲۴ روز ۲۲ فروردین اعمال خواهد شد، شهروندان اجازه تردد در خیابان‌های شهر را نداشته و با توجه به ابلاغیه‌های قبلی خودروی رانندگان متخلف ضمن اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومانی تا یک ماه توقیف خواهد شد.

حسینی ادامه داد: تنها كاركنان دستگاه‌های خدماتی،‌نیروهای مسلح، كارخانه‌ها و كارگاه‌های تولیدی فعال در این روز به منظور تردد در مسیر محل كار اجازه استفاده از وسیله نقلیه شخصی را داشته و باید این افراد نیز مدارک شناسایی و هویتی لازم كه حضور آنان در محل كار و عدم تردد غیرضروری را محرز می‌كند، برای ارائه به ماموران پلیس به همراه داشته باشند.

وی اضافه كرد: همچنین در تمامی شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر در هسته مركزی شهر ممنوعیت تردد اعمال خواهد شد و در این دو روز هیچ گونه اجازه تردد وسایل نقلیه در هسته مركزی شهر داده نخواهد شد.

حسینی تصریح كرد: ‌این ممنوعیت‌های تردد مربوط به تمامی خیابان‌های منتهی به هسته مركزی شامل ممنوعیت تردد از میدان ولیعصر(عج) به سمت بازار، میدان شورا به سمت بازار، میدان شریعتی به سمت بازار، خیابان شهید بهشتی حدفاصل میدان ۷ تیر به سمت میدان شهدا، خیابان ۲۲ بهمن از تقاطع خیابان مخابرات به سمت میدان شهدا و ۱۷ متری شهید رجایی به سمت میدان شهداء اجرایی می شود و این مسیرها از سوی تیم‌های مستقر پلیس مسدود خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان با بیان ضرورت همراهی هر چه بیشتر شهروندان با پلیس در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به عنوان یک مطالبه عمومی گفت:‌ پلیس در اجرای این طرح مصمم بوده و با رانندگان متخلف با قاطعیت برخود می‌شود.

انتهای پیام
captcha