توزیع 4 هزار بسته غذایی بین خانواده‌های آسیب‌دیده ملایر
کد خبر: 3893938
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
همزمان با آغاز ماه رمضان؛

توزیع 4 هزار بسته غذایی بین خانواده‌های آسیب‌دیده ملایر

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه طرح کمک مومنانه همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و طی ۳ مرحله در شهرستان ملایر انجام می‌شود، گفت: در مرحله اول این طرح ۴ هزار بسته غذایی به خانواده‌های آسیب‌دیده تحویل داده می‌شود.

توزیع 4 هزار بسته غذایی در بین خانواده‌های آسیب‌دیده ملایربه گزارش ایکنا از همدان، سید جواد حسینی فرمانده سپاه ناحیه ملایر در اجرای طرح رزمایش مومنانه در ملایر اظهار کرد: مردم ولایتمدار ملایر همچون گذشته در پاسخ به ندای مقام معظم رهبری به میدان آمدند.
وی افزود: پس از بیانات مقام معظم رهبری برای کمک به افراد در پی سخت شدن شرایط زندگی به علت تبعات ناشی از کرونا ۶ هزار خانواده آسیب‌دیده از کرونا و مستمندان در شهرستان شناسایی شدند.
حسینی گفت: طرح کمک مومنانه همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و طی ۳ مرحله در شهرستان ملایر انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: در این طرح در مرحله اول ۴ هزار بسته غذایی با همکاری فرمانداری ملایر، بسیج، اوقاف و امور خیریه، دستگاه‌های اجرایی، هیئات مذهبی، خیرین و کمک‌های مردمی تهیه و به خانواده‌های آسیب‌دیده تحویل داده می‌شود.
فرمانده سپاه ملایر با اشاره به کمک‌های مردم ملایر برای این رزمایش تصریح کرد: این کمک‌ها از سوی پایگاه‌های مقاومت، حوزه‌ها و اقشار مختلف بسیج در سطح عملیاتی جمع آوری شده که ارزش تقریبی هر بسته بین ۳۰۰ الی ۶۰۰ هزار تومان است.
وی با بیان اینکه ۶ هزار خانواده نیازمند تاکنون شناسایی شده در سطح شهرستان خارج از سیستم‌های بهزیستی، کمیته امداد و نهادهای حمایتی بودند، گفت: در مراحل بعدی سعی داریم خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را نیز در طرح جا دهیم.
حسینی اضافه کرد: مراحل بعدی طرح نیز در نیمه ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر انجام می‌شود.
پژمان جعفری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر نیز در این رزمایش گفت: اداره اوقاف و امور خیریه ملایر نیز در راستای ابلاغ فرمان رهبر انقلاب در طرح رزمایش همدلی تعداد دو هزار بسته حمایتی را توزیع می‌کند.
وی با بیان اینکه این بسته‌ها با همکاری ادارات و‌ نهادها از جمله سپاه توزیع می‎شود، گفت: تاکنون برای تهیه بسته‌ها ۶۰۰ میلیون تومان هزینه کرده است.
وی با بیان اینکه ملایر از نظر وقف جایگاه برتر استان و جایگاه ویژه‌ای را در کشور دارد، تصریح کرد: این بسته‌ها از محل نیت واقف خیراندیش مرحوم سیف‌الدوله هزینه شده است.
یادآور می‌شود سپاه از بدو تشکیل با وجود مشکلات فراوان، در فعالیت‌های بزرگ و مهمی شرکت داشته این نهاد مقدس پس از فراغت از جنگ با عنوان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در راه مأموریت دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و توسعه همه جانبه کشور، گام برداشت.
سپاه پاسداران افزون بر وظیفه اصلی خود که حفظ کیان اسلامی کشور بود، بر اساس فرمان مقام معظم رهبری، وارد میدان سازندگی شد و با اهدافی نظیر تداوم ارتباط سپاه و مردم و ایجاد بستر مناسب برای مشارکت نیروهای متخصص در توسعه کشور تمام تلاش خویش را به کار گرفت تا در راه آبادانی و عظمت کشور اسلامی ایران، حضوری فعّال و سازنده داشته باشد.
سپاه پاسداران در شرایط فعلی برای عبور از بحران‌ها بازیگر نقش اول است و به عنوان پرچم دار سازندگی گره‌گشایی می‌کند.
امروز نیز سپاه در شرایط فعلی از همان ابتدای شیوع کرونا وارد میدان شد و جلوه‌های زیبایی را در کمک به حوزه درمان و مردم کشور به تصویر کشید. بعداز ابلاغ فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه سپاه پیشتاز در این راه گام برداشته و به فرماین رهبر معظم انقلاب لبیک گفت.
سپاه ناحیه ملایر نیز در این راستا با تشکیل کمیته و کارگروه و جلسات مختلف در راستای اجرای طرح کمک مومنانه امروز جلوه های همدلی مومنانه را در سطح شهر ملایر به نمایش گذاشت.

توزیع 4 هزار بسته غذایی بین خانواده‌های آسیب‌دیده ملایر

توزیع 4 هزار بسته غذایی بین خانواده‌های آسیب‌دیده ملایر

توزیع 4 هزار بسته غذایی بین خانواده‌های آسیب‌دیده ملایر

توزیع 4 هزار بسته غذایی بین خانواده‌های آسیب‌دیده ملایر

توزیع 4 هزار بسته غذایی بین خانواده‌های آسیب‌دیده ملایر

انتهای پیام
captcha