کمک مومنانه فرصت دستگیری از محرومان است
کد خبر: 3895294
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳

کمک مومنانه فرصت دستگیری از محرومان است

استاندار اردبیل با اشاره به ضربات اقتصادی ناشی از کرونا به مردم بویژه اقشار آسیب‌پذیر گفت: رزمایش مومنانه فرصتی برای دستگیری از محرمان و اقشار آسیب پذیر است.

کمک مومنانه فرصت دستگیری از محرومان استبه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل، دهم اردیبهشت‌ماه در رزمایش کمک مومنانه، گفت: کرونا به کارگران روزمزد و افرادی که با تعطیلی کسب و کار خود در خانه ماندند، ضربات اقتصادی وارد کرده و بسیاری از آن‌ها امروز در ماه مبارک که ماه سازندگی است، نیازمند کمک هستند.
وی اضافه کرد: مردم استان بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری و شرکت در همایش مومنانه با محوریت سپاه استان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را برای کمک به نیازمندان ارائه کردند.
بهنام‌جو با اشاره به نقش و جایگاه سپاه در تمام زمینه‌های کمک به مردم، اعتماد و همدلی مردم با این نهاد را زمینه‌ساز کمک مومنانه به مردم دانست.
وی بیان کرد: سپاه همواره در جامعه در مقام حل مشکلات در زمینه‌های مختلف ورود کرده و در حال حاضر نیز در وضعیت مشکلات ناشی از کرونا نسبت به شناسایی افراد نیازمند اقدام کرده‌اند.
استاندار اردبیل اظهار کرد: سپاه در زمان جنگ و در فعالیت‌های عمرانی همراه مردم بوده و در اینجا هم نشان داد که جایگاه بالای خود را در بین مردم حفظ کرده است.
بهنام جو با اشاره به آغاز فعالیت واحد‌های تولیدی در استان بیان‌کرد: واحد‌هایی که در زمان پیک کرونا تعطیل بودند، حقوق کارگران خود را پرداخت کردند که این امر نشان از درایت بالای سرمایه‌گذاران است.
وی ادامه‌داد: برخی بخش‌ها مثل گردشگری که نتوانستند حقوق پرداخت کنند، از ظرفیت بیمه بیکاری استفاده کردند.
بهنام‌جو گفت: برخی اقشار هم که جزو گروهی هستند که از مزایای بیمه و درآمد محروم ماندند با کمک سپاه شناسایی شدند که کمک‌های معیشتی به آن‌ها ارائه می‌شود.
وی ادامه‌داد: مردم باید فاصله اجتماعی را رعایت و مراقب گروه‌های بالای ۶۰ سال باشند تا کمتر کارشان به بیمارستان بکشد.

انتهای پیام
captcha