جان‌فشانی‌ غسالان اموات کرونایی ستودنی است
کد خبر: 3897000
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴

جان‌فشانی‌ غسالان اموات کرونایی ستودنی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: یکی از اقدامات شاخص و شجاعانه اوقاف استان همدان در ایام شیوع کرونا، غسل اموات کرونایی بود که با جان‌فشانی‌های غسالان عزیز این مهم به خوبی تحقق یافت.

جان‌فشانی‌ غسالان اموات کرونایی ستودنی استبه گزارش ایکنا از همدان؛ مصطفی آزادبخت، معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان، چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه در رزمایش مومنانه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان افزود: شهید سلیمانی چه خوب فرمود «در دل تهدید‌ها؛ فرصت‌هایی نهفته است که در حالت عادی نمی‌توان به آن دست یافت».
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: ویروس کرونا آسیبی بود که به جهان و همچنین ایران وارد شد که خوشبختانه در کشور ما فرصت‌های خوبی از این آسیب حاصل شد.
وی اضافه کرد: در این بین استان همدان با هدایت‌های رهبری و نماینده ولی فقیه دراستان، توانست اقدامات شاخصی را در این زمینه به ثبت برساند، می‌توان گفت بدون شک این اقدامات در سطح استان وکشور کم نظیر بوده است.
آزادبخت افزود: اقدامات شاخص استان در مقابله با کرونا در دو حوزه «غربالگری و شناسایی بیماران کرونایی و مداوای آنها » و «کمک‌های مومنانه به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا» قابل تقسیم است.
معاون سیاسی استاندار ادامه داد: در حوزه اول دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان استان، جانانه و با تمام توان در مقابله با کرونا پای کار آمدند، در حوزه دوم نیز کمک‌های مومنانه در سپاه، بسیج و گروه‌های جهادی، خیرین، اوقاف، بهزیستی، کمیته امداد و سایر ارگان‌ها، توانست اندکی درد بیماری حاصل از کرونا را در مردم کاهش دهد.
وی ابراز کرد: هم افزایی مردم و مسئولین در استان همدان در ایام کرونا موجب شد تا همدان به عنوان یکی از استان‌های مطرح در این حوزه به ویژه در بخش غربالگری و شناسایی بیماران کرونا در کشور عنوان شود.
آزادبخت ادامه داد: همدان به عنوان استان دارالمومنین همواره یکی از استان‌هایی است که به ندای رهبری و نماینده ولی فقیه خود در استان لبیک گفته است و در ایام شیوع کرونا در استان نیز در کنار مسئولین بوده است.
وی با اشاره به اینکه وقف در استان همدان جایگاه ویژه‌ای دارد گفت: وقف یکی از برکات اسلام است که فردی به عنوان واقف، پس از مرگش، اثرات کار نیک او همچنان باقی مانده و می‌تواند در بسیاری امور کارگشا باشد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ابراز کرد: یکی از اقدامات شاخص و شجاعانه اوقاف استان همدان در ایام شیوع کرونا، غسل اموات کرونایی بود که با جان‌فشانی‌های غسالان عزیز این مهم به خوبی تحقق یافت.

انتهای پیام
captcha