توزیع 5 هزار بسته غذایی در میان نیازمندان به همت اوقاف همدان
کد خبر: 3897014
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹

توزیع 5 هزار بسته غذایی در میان نیازمندان به همت اوقاف همدان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: امروز همزمان با سراسر کشور در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه؛ ۵ هزار بسته غذایی در میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

توزیع 5 هزار بسته غذایی در میان نیازمندان به همت اوقاف همدانبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام رضا حاجی زین‌العابدینی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان، چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه، در رزمایش مومنانه این مجموعه اظهار کرد: در راستای سیاست‌های ابلاغ شده از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور طرح ضیافت همدلی و کمک‌های مومنانه در راستای اجرای نیات واقفین خیر اندیش در استان همدان و شهرستان‌ها در حال اجرا است.
مدیر کل اوقاف استان همدان اشاره ای به اقدامات انجام شده این مجموعه در ایام کرونایی داشت و افزود: تا کنون در سطح استان ۱۰ هزار بسته حمایتی در راستای اجرای نیات واقفین خیراندیش در میان نیازمندان توزیع شده است.
وی اضافه کرد: ۸۰۰ دست لباس بیمارستانی و ۳۰ هزار دستکش مخصوص بیمارستانی توسط این مجموعه تهیه و به کادر درمان استان اهدا شد.
وی ابراز کرد: ۶۱ هزار ماسک نیز از محل موقوفات تهیه و در میان کادر درمان و نیازمندان توریع شد این در حالی است که ۳ هزار و ۷۰۰ محلول ضدعفونی نیز توسط اوقاف استان تهیه و توزیع شد.
زین العابدینی اشاره‌ای به اقدامات پیش روی اوقاف استان داشت و اضافه کرد: امروز همزمان با سراسر کشور در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه؛ ۵ هزار بسته غذایی در میان نیازمندان توزیع خواهد شد که این رزمایش در سایر شهرستان‌های استان نیز اجرایی می شود.
وی ادامه داد: اطعام و پخت غذای گرم نیز توسط این مجموعه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در همدان و سایر شهرستان‌ها انجام خواهد شد؛ توزیع نان رایگان در مناطق محروم نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha