کمک‌های خیرخواهانه موجب برکت در زندگی می‌شود
کد خبر: 3897158
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰

کمک‌های خیرخواهانه موجب برکت در زندگی می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، با اشاره به رزمایش کمک مومنانه در استان، گفت: کمک‌های خیرخواهانه موجب برکت در زندگی انفاق کنندگان می‌شود.

کمک‌های خیرخواهانه موجب برکت در زندگی می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از  روابط عمومی پتروشیمی تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز امروز، 18 اردیبهشت‌ماه در مراسم اهدا یک‌هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند در محله‌های اطراف پتروشیمی و پالایشگاه تبریز، با اشاره به رزمایش کمک مومنانه در استان، گفت: کمک‌های خیرخواهانه موجب برکت در زندگی انفاق کنندگان می‌شود.

وی با قدردانی از برگزارکنندگان طرح کمک مومنانه اظهار کرد: چنین اقدامات خیرخواهانه‌ای موجب خیر و برکت در زندگی مردم و خیران شده و همچنین فقر را در سطح جامعه از بین می‌برد.

امام جمعه تبریز، همچنین از مقام معظم رهبری که بانی اصلی رزمایش مومنانه و رزمایش مواسات هستند قدردانی ویژه کرد و افزود: اجرای این اقدامات خیرخواهانه در سطح کشور در سایه تدابیر رهبری است.

سیاوش درفشی مدیر عامل پتروشیمی تبریز نیز در این مراسم گفت: خداوند متعال را شاکریم که در سایه الطاف الهی و همت کارکنان این شرکت توانستیم فرهنگ احسان و نیکوکاری را با محبت و بصورت خداپسندانه با رعایت کرامت انسانی انجام دهیم.

انتهای پیام
captcha