توزیع 50 هزار بسته معیشتی در البرز
کد خبر: 3897867
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹

توزیع 50 هزار بسته معیشتی در البرز

فرمانده سپاه البرز گفت: همزمان با آغاز دومین مرحله از رزمایش مومنانه در استان، 50 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

توزیع 50 هزار بسته معیشتی در البرز

سردار سید یوسف مولایی، فرمانده سپاه البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اجرای مرحله دوم رزمایش مومنانه که عصر دیروز، 20 اردیبهشت در مصلی کرج برگزار شد، اظهارکرد: دومین مرحله از رزمایش مومنانه با کمک مردم و مسئولان و خیرین و برخی از سازمان‌ها و گروه‌های جهادی و کمیته امداد در قرارگاهی که در استان البرز به رهبری آیت‌الله حسینی‌همدانی فعالیت می‌کند، آغاز شد.
وی افزود: در مرحله اول طرح رزمایش مومنانه در استان البرز 52 هزار 500 بسته تهیه و بین افراد آسیب‌دیده و نیازمند ناشی از بیماری کرونا توزیع شد.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه در مرحله دوم رزمایش 50 هزار بسته معیشتی تهیه شد که این بسته‌ها در مکان‌های مشخص توزیع می‌شود، افزود: مردم و گروه‌های مختلف برای تهیه این کمک‌ها زحمات زیادی کشیدند.
مولایی در پایان گفت: مرحله سوم رزمایش مومنانه دو هفته آینده اجرا می‌شود و بخش دیگری از مردم و افراد آسیب‌دیده مورد حمایت بسته معیشتی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام
captcha