سردیس شهید محمود صارمی ساخته می‎شود
کد خبر: 3898688
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴

سردیس شهید محمود صارمی ساخته می‎شود

مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان از ساخت سردیس شهید محمود صارمی خبر داد و گفت: این سردیس تا قبل از روز خبرنگار ساخته خواهد شد.

سردیس شهید محمود صارمی ساخته می‎شودبه گزارش ایکنا از لرستان، سیداحمد موسوی، مدیرعامل خانه مطبوعات استان، امروز چهارشنبه، ۲۴ اردیبهشت‎ماه در نشست هم‌اندیشی با عکاسان خبرنگار استان که در سالن جلسات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، گفت: ساماندهی خبرنگاران و عکاسان خبری به‌منظور حفظ جایگاه آنان در دستور کار خانه مطبوعات استان قرار گرفته است.

وی با بیان این‌که برای این قشر زحمتکش و فرهیخته کارت خبرنگاری ویژه صادر خواهد شد تا جایگاه آنان بیش از پیش حفظ شود، اضافه کرد: برنامه دیگر خانه مطبوعات تجلیل از خبرنگاران و اهالی رسانه است که در بخش گزارش، خبر، یادداشت، مقاله و ... در سطح کشوری حائز مقام شدند و به‌صورت ویژه از آنان تقدیر می‌شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان با بیان این‌که هفدهم مرداد سالروز شهادت محمود صارمی بوده و به نام روز خبرنگار مزین شده است، گفت: در نظر داریم سردیس این شهید بزرگوار را تا قبل از این تاریخ بسازیم و در این راستا مجوز ساخت سردیس اخذ و منابع مالی آن مشخص شده ‎است.

وی با بیان این‌که با رایزنی‌های انجام شده با وزیر راه و شهرسازی مجوز احداث خانه مطبوعات استان اخذ شده است، تصریح کرد: بناست زمین و یا ساختمانی از سوی وزارت راه و شهرسازی برای این مهم اختصاص داده شود.

موسوی بیان کرد: یکی دیگر از سیاست‌های خانه مطبوعات این است که خبرنگاران صاحب مسکن شوند که تاکنون ۶۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha