كمك مدافعان سلامت فارس به نیازمندان در شب قدر
کد خبر: 3898766
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹

كمك مدافعان سلامت فارس به نیازمندان در شب قدر

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشكی فارس اعلام كرد: در شب ضربت خوردن امیرالمؤمنین(ع)، بسته‌های معیشتی تهیه شده توسط اعضای این سازمان در میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

به گزارش ایكنا از فارس، فرخ بهارلویی، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشكی شیراز امروز، 24 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: به دنبال اعلام رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم شناخت و مساعدت به افراد و خانواده‌های نیازمند در ایام بیماری کووید ۱۹ در قالب رزمایش مومنانه، بسیج جامعه پزشکی فارس در کنار سایر فعالیت‌های انجام شده در مقابله با این بیماری اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی كرد.

وی با بیان اینكه این بسته‌ها از محل كمك‌های مالی اعضای سازمان بسیج جامعه پزشكی فارس تأمین شده است، افزود: این بسته‌ها شامل مواد غذایی برنج، روغن، عدس، سویا، خرما و مرغ گرم بودند.

بهارلویی اظهار كرد: این بسته‌های معیشتی تهیه شده توسط مدافعان سلمات، در نخستین شب قدر در بین خانواده‌های نیازمند محلات شیراز توزیع شدند و تلاش می‌كنیم این كار تداوم داشته باشد.

وی همچنین حضور فعال اعضای سازمان بسیج جامعه پزشکی در  بیمارستان‌ها، ایستگاه‌های تب‌سنجی، غربالگری‌های بهداشتی و ضدعفونی معابر شهری را از جمله فعالیت‌های ایثارگرانه و جهادی در مقابله با بیماری کووید۱۹ عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha