تهیه 700 بسته معیشتی در استان مرکزی
کد خبر: 3900096
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷

تهیه 700 بسته معیشتی در استان مرکزی

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه روح‌الله استان مرکزی از تهیه بیش از هزار بسته معیشتی در دو مرحله گذشته خبرداد و گفت: در مرحله سوم رزمایش نیز 700 بسته دیگر تدارک دیده شده است که بین نیازمندان توزیع می‌شود.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، ابراهیم عباسی، مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه روح‌الله استان مرکزی، امروز 30 اردیبهشت در آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه که در استانداری این استان برگزار شد، با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان جهت شکل‌گیری رزمایش همدلی با توجه به شرایط جامعه، گفت: با همت اقشار مختلف تاکنون بیش از هزار بسته معیشتی تهیه و برای توزیع آماده شده است.

وی با اشاره به مرحله سوم جمع آوری و توزیع بسته‌های حمایتی به همت سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: امروز در سومین مرحله کمک مومنانه بیش از 700 بسته معیشتی با کمک مردم و خیرین تهیه شده است و بین نیازمندانی که شناسایی شدند توزیع خواهد شد.

عباسی ادامه داد: شکل‌گیری رزمایش همدلی در قالب کمک مؤمنانه بعد از دستور و تاکید مقام معظم رهبری در استان مرکزی انجام و مورد توجه گروه‌های مختلف مردمی و خیرین قرار گرفته است، این اقدام برای کاهش آلام و مشکلات قشر ضعیف جامعه است و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha