جمع‌آوری یک میلیارد و 600 میلیون تومان زکات فطره و کفاره در استان مرکزی
کد خبر: 3901741
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴

جمع‌آوری یک میلیارد و 600 میلیون تومان زکات فطره و کفاره در استان مرکزی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی گفت: تاکنون یک میلیارد و ۶۶۲ میلیون و ۶۴۲ هزار تومان زکات فطره و کفاره از روزه‌داران استان جمع‌آوری شده است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، شاپور جلالی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان ضمن تشکر از مردم مؤمن استان گفت: امسال برای جمع‌آوری زکات فطریه روش‌های غیر حضوری و بیش از ۱۵۰۰ پایگاه در نظر گرفته شده بود.

وی از جمع‌آوری یک میلیاردو ۶۶۲ میلیون و ۶۴۲ هزار تومان زکات فطره و کفاره از روزه‌داران استان مرکزی تاکنون خبر داد و افزود: از این مبلغ یک میلیارد و ۱۱۸ میلیون تومان زکات فطریه عام، ۴۵ میلیون و ۸۱۳هزار تومان سهم سادات و۴۹۸ میلیون و ۷۹۱ هزار تومان کفاره عمد و غیر عمد بوده است.

جلالی افزود: در ماه مبارک امسال بیش از ۸میلیاردو ۸۷۳ میلیون تومان با کمک خیران به صورت نقدی و غیر نقدی به منظور اطعام نیازمندان هزینه شده است. زکات فطریه جمع‌آوری‌شده مانند سنوات گذشته و بر اساس موازین شرعی در امور معیشتی، تأمین کمک هزینه درمان، مسکن، اشتغال، تحصیل و جهیزیه دختران خانوارهای تحت حمایت هزینه می‌شود.

وی در پایان گفت: افرادی که هنوز فطریه خود را پرداخت نکرده‌اند، می‌توانند از طریق کد دستوری#۰۸۶ *۸۸۷۷* ،شماره حساب ۰۱۱۱۴۷۰۰۷۰۰۰۵ و یا شماره کارت۶۰۳۷-۹۹۱۸-۹۹۹۴-۰۰۸۸ فطریه خود را برای کمک به اقشار کم بضاعت پرداخت کنند.

انتهای پیام
captcha