اظهار نظر جدید داعش درباره کرونا
کد خبر: 3901760
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳

اظهار نظر جدید داعش درباره کرونا

گروه تروریستی داعش با انتشار یک پیام صوتی، همه‌گیری ویروس کرونا را مجازاتی الهی برای دشمنان خود خواند و وعده انجام حملات بیشتر را داد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری یورونیوز فارسی، گروه تروریستی داعش روز پنج‌شنبه، 8  خرداد، همه‌گیری ویروس کرونا را مجازاتی الهی برای دشمنان خود خواند و وعده انجام حملات بیشتر را داد.

این پیام صوتی در وب‌سایت یکی از اعضای داعش منتشر شده است. هویت فردی که صدایش در این پیام شنیده می‌شود شناخته نیست؛ با این وجود گوینده خود را ابوحمزه قرشی، سخنگوی داعش معرفی می‌کند.

او در این پیام با اشاره به بیماری کووید۱۹ می‌گوید: «خدا اراده کرد تا مجازاتی را برای ستمگران این زمان و پیروان آنها بفرستد.... چیزی که با چشم غیرمسلح قابل دیدن نیست... ما از این مجازات خدا برای شما خرسندیم.»

این سومین‌بار از زمان مرگ ابوبکر بغدادی، رهبر پیشین داعش و انتصاب ابوابراهیم هاشمی قرشی به عنوان سرکرده جدید این گروه است که داعش به انتشار پیام صوتی اقدام می‌کند.

در این پیام همچنین از همه اعضای این گروه خواسته می‌شود تا «هرکجا که هستند تا می‌توانند خود را قوی کنند، تا آنجا که ممکن است بر دشمنان خدا سخت باشند و به مکان‌های آنها حمله کنند.»

در این پیام به هیچ مکان مشخصی برای حمله اشاره نشده اما از کشورهایی یاد شده است که نیروهای داعش هم اکنون به‌طور پراکنده در آنجا فعالند از جمله سوریه، عراق و کشورهایی در غرب آفریقا.

سخنگوی گروه تروریستی داعش در این پیام صوتی اعلام کرد: «ما برای درس دادن دوباره آماده هستیم».

ابوحمزه القرشی خطاب به دولت عراق افزود: «ما به شما هشدار می‌دهیم که بار دیگر خود را به هیزم آتش تبدیل نکنید. جنگ شما با ما طولانی خواهد بود».

انتهای پیام
captcha