بهره‌برداری از ۱۳۳۴ مسکن مددجویی در بوشهر و هرمزگان
کد خبر: 3901777
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴

بهره‌برداری از ۱۳۳۴ مسکن مددجویی در بوشهر و هرمزگان

مراسم بهره‌برداری از ۱۳۳۴ مسکن مددجویی در استان‌های هرمزگان و بوشهر به‌صورت ویدئوکنفرانس و با حضور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، عصر روز گذشته، 8 خردادماه، 1334 واحد مسکونی که توسط نیروی دریایی سپاه در مناطق محروم استان‌های بوشهر و هرمزگان احداث شده بود، به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فریدون همتی، استاندار هرمزگان و سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه تحویل محرومان شد.

سردار حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در این مراسم اظهار کرد: واحد‌های مسکونی مددجویی با مشارکت کمیته امداد در ۶۰۰ روستا در هرمزگان و بوشهر ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ۶۶۳ واحد در هرمزگان و ۶۷۷ واحد در بوشهر تحویل مددجویان شده است، تصریح کرد: بیشتر واحد‌ها در هرمزگان در شهرستان بشاگرد با ۱۸۰ واحد ساخته شده است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه همه توان سپاه برای محرومیت‌زدایی، حفظ عزت، کرامت و امنیت مردم بکار گرفته می‌شود و نیروی دریایی مأموریت خدمت‌رسانی به مردم در استان‌های ساحلی را بر عهده دارد، افزود: همچنین در پاسخ به‌فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، سپاه از آغاز اجرای طرح کمک‌های مؤمنانه بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی در استان بین آسیب دیدگان و نیازمندان از کرونا توزیع کرده و در چند روز آینده نیز هزار بسته جدید توزیع می‌شود.

سردار سلامی تصریح کرد: توزیع ۲ هزار یخچال و کولر بین مددجویان بشاگردی، طرح ساخت هزار مسکن جدید ویژه نیازمندان و مشارکت در نوسازی و بهسازی جاده‌های روستایی بشاگرد از دیگر طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه در استان هرمزگان است که به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

فریدون همتی، استاندار هرمزگان نیز در این مراسم عنوان کرد: بازگشایی و عملیات ۱۸۰ کیلومتر جاده روستایی در بشاگرد با مشارکت نیروی دریای سپاه و قرارگاه مدینه منوره و اداره راه و شهرسازی در آینده‌ای نزدیک اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه محرومیت‌زدایی و سرمایه‌گذاری در حوزه سد جگین با مشارکت سپاه تشکیل می‌شود و زمین‌های پایین‌دست جگین در اختیار مردم قرار می‌گیرد، بیان کرد: با مشارکت استانداری و سپاه نیز دو هزار یخچال و کولر گازی تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

علی الهیاری، مدیرکل کمیته امداد هرمزگان نیز در این مراسم با اشاره به تفاهم‌نامه‌های موجود بین کمیته امداد و سپاه از سردار سلامی درخواست کمک برای احداث هزار واحد مسکونی دیگر در استان هرمزگان را ارائه کرد که سرلشکر سلامی این درخواست را پذیرفت و قول داد با مشارکت جمعی، این میزان واحد احداث و ظرف یک سال آینده تقدیم مردم روستایی و محروم هرمزگان شود.

انتهای پیام
captcha