اعلام زمان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در استان مرکزی
کد خبر: 3902948
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۷

اعلام زمان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در استان مرکزی

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی گفت: مسابقات مرحله شهرستانی43اُمین دوره مسابقات اوقاف ۱۹ و ۲۰ تیرماه سال جاری و مرحله استانی این دوره از مسابقات نیز مرداد برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمد رضا آسوده، رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: مسابقات قرآن اوقاف همه ساله در مراحل شهرستانی، استانی، کشوری و بین‌المللی با حضور عموم مردم به ویژه جوانان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اسمال چهل‌و‌سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف برگزار می‌شود، اضافه کرد: داوطلبان در 10 رشته حفظ 5جزء، ۱۰جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل، قرائت ترتیل و تحقیق، اذان، دعاخوانی، همسرایی و هم‌نوایی قرآن کریم و تفسیر عمومی قرآن کریم بایکدیگر رقابت خواهند کرد.

آسوده رشته‌های اذان، همسرایی و همنوایی قرآن کریم را ویژه آقایان دانست و اظهار کرد: مرحله استانی رشته تفسیر عمومی نیز از سوره مبارکه«مریم» و در مرحله کشوری نیز از سوره‌های «طاها و مریم» خواهد بود. علاقمندان جهت شرکت در مرحله شهرستانی تا 16 همین ماه فرصت ثبت‌نام دارند.

وی همچنین با بیان اینکه این دوره از مسابقات در پنج منطقه اراک، ساوه و زرندیه با محوریت ساوه، خمین، محلات و دلیجان با محوریت محلات، شازند و خنداب با محوریت شازند و تفرش، فراهان و آشتیان با محوریت تفرش برگزار می‌شود، بیان کرد: امید است این دوره از مسابقات نیز همچون سنوات گذشته مورد استقبال گسترده علاقمندان قرار گیرد.

حجت‌الاسلام آسوده در پایان گفت: مسابقات مرحله شهرستانی43اُمین دوره مسابقات اوقاف ۱۹ و ۲۰ تیرماه سال جاری برگزارو مرحله استانی این دوره از مسابقات نیز مرداد همین سال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha