جمع‌آوری بیش از ۳ میلیارد تومان زکات فطره در استان مرکزی
کد خبر: 3903303
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۰

جمع‌آوری بیش از ۳ میلیارد تومان زکات فطره در استان مرکزی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از جمع‌آوری سه میلیارد و ۷۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان زکات فطره و کفاره از مردم استان مرکزی تاکنون خبرداد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، مجید مؤمنی، مدیر کل کمیته امداد استان گفت: امسال برای جمع‌آوری زکات فطریه روش‌های غیر حضوری و بیش از ۱۵۰۰ پایگاه در نظر گرفته شده بود. مردم مؤمن استان مرکزی تاکنون سه میلیارد و ۷۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان زکات فطره و کفاره به کمیته امداد پرداخت کردند.

وی تصریح کرد: از این مبلغ دو میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان زکات فطریه عام ، ۷۱ میلیون تومان سهم سادات ویک میلیارد و۳۵۴ میلیون تومان کفاره عمد و غیر عمد بوده است.

مدیر کل کمیته امداد در ادامه با اشاره به اینکه در ماه مبارک امسال بیش از هشت میلیارد و ۸۷۳ میلیون تومان با کمک خیران به صورت نقدی و غیر نقدی به منظور اطعام نیازمندان هزینه شده است، گفت: زکات فطریه جمع‌آوری‌شده بر اساس موازین شرعی در امور معیشتی، تأمین کمک‌هزینه درمان، مسکن، اشتغال، تحصیل و جهیزیه دختران خانوارهای تحت حمایت هزینه می‌شود.

وی در پایان گفت: افرادی که هنوز فطریه خود را پرداخت نکرده‌اند، می‌توانند از طریق کد دستوری#۰۸۶ *۸۸۷۷* ،شماره حساب ۰۱۱۱۴۷۰۰۷۰۰۰۵ و یا شماره کارت۶۰۳۷-۹۹۱۸-۹۹۹۴-۰۰۸۸ فطریه خود را برای کمک به اقشار کم بضاعت پرداخت کنند.

انتهای پیام
captcha