ایجاد یک‌هزار فرصت شغلی؛ ثمره تفاهم‌نامه کمیته امداد و بسیج سازندگی
کد خبر: 3907695
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰

ایجاد یک‌هزار فرصت شغلی؛ ثمره تفاهم‌نامه کمیته امداد و بسیج سازندگی

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی از امضای تفاهم‌نامه بین کمیته امداد و بسیج سازندگی استان خبرداد و گفت: در همین راستا ایجاد یک‌هزار فرصت شغلی ویژه نیازمندان، ثمره این تفاهم‌نامه است.

ایجاد یکهزار فرصت شغلی ثمره تفاهم‌نامه کمیته امداد و بسیج سازندگی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، امید محترمی، مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی عصر امروز، نهم تیر در جلسه عقد تفاهم‌نامه بسیج سازندگی استان با اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره)، شرایط کنونی دنیا را پیچیده توصیف کرد و گفت: اردوگاه مستکبران و اردوگاه انقلاب اسلامی ایران امروز موقعیت‌های جدیدی را تجربه می‌کنند و انقلاب اسلامی ایران در این عرصه پیروز خواهد شد.

وی توجه به وضع محرومین و کمک به اقتصاد کشور را لازمه این پیروزی دانست و افزود: با همکاری و همفکری بین نهادها و دستگاه‌ها می‌توان گام‌های مؤثری در این عرصه برداشت.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی نمونه این همبستگی را در شیوع بیماری و کمک و همیاری برای تهیه بسته‌های معیشتی توصیف و اظهار کرد: همیاری همه جانبه حاصل انقلابی مردمی است، بیش از ۱۲۵ هزار بسته معیشتی برای نیازمندان تهیه شد و این جریان ادامه دارد.

محترمی بیان کرد: برای کمک به محرومین همکاری دو جانبه با کمیته امداد امام خمینی(ره) در نظر گرفته شده است که در قالب این همکاری ساخت و بهسازی مسکن محرومین، کمک به تهیه جهیزیه و بسته‌های معیشتی و ایجاد اشتغال در نظر گرفته شده است.

مجید مؤمنی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی نیز ایجاد فتنه اقتصادی را از مسائل مهم روز دانست و افزود: فتنه اقتصادی در حال شکل‌گیری است و باید با همفکری و مشارکت مقابل این فتنه ایستاد و آن را خنثی کرد.

وی کمک به تحقق شعار سال را از مهمترین وظایف نهادها و دستگاه‌ها برشمرد و بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف کمک به تحقق شعار سال اشتغالزایی برای خانواده‌های تحت حمایت که توان کار و فعالیت دارند را در دستور کار قرار داده است.

مؤمنی ادامه داد: با کمک بسیج سازندگی برای ایجاد اشتغال و مسکن محرومین برنامه‌ریزی‌هایی در نظر گرفته شده که در قالب تفاهم نامه اجرا خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ بر اساس امضای تفاهم‌نامه بین کمیته امداد استان و بسیج سازندگی ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی برای محرومین، بهسازی ۹۰ واحد مسکونی، ایجاد یکهزار فرصت شغلی برای نیازمندان، تهیه ۱۰۰ بسته جهیزیه و تهیه هزار بسته معیشتی با همکاری دو نهاد محقق خواهد شد.

انتهای پیام
captcha