تفاوت فرهنگ اسلام با غرب؛ پیام رزمایش کمک مؤمنانه
کد خبر: 3908228
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸

تفاوت فرهنگ اسلام با غرب؛ پیام رزمایش کمک مؤمنانه

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: پیام رزمایش کمک مؤمنانه به دنیا، به خصوص غربی‌ها و در رأس آنان استکبار جهانی تفاوت فرهنگ اسلام با غرب است و پوشالی بودن فرهنگ غرب در دوران کرونا به وضوح قابل مشاهده است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، امروز، 12 تیر در چهارمین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه که در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار شد گفت: به برکت وحدت بین مردم و مسئولان در طول سه مرحله گذشته رزمایش کمک مؤمنانه بیش از ۱۲۵ هزار بسته معیشتی در استان مرکزی توزیع شد.

وی بااشاره به اینکه تهیه و توزیع 20هزار بسته در مرحله چهارم طرح مواسات پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: امروز به همت بسیجیان و گروه‌های جهادی سپاه ناحیه اراک، مشارکت شورای شهر و شهرداری این شهرستان شاهد تهیه ۴ هزار بسته معیشتی هستیم که در اسرع وقت در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

کریمی اضافه کرد: رزمایش کمک مؤمنانه برگرفته از سیره و مکتب اهل‌بیت(ع) است و با هدف ترویج و تقویت فرهنگ غنی اسلامی انجام می‌شود. ملت ایران در طول چهل سال گذشته با تکیه بر فرهنگ قرآنی همواره حامی یکدیگر بودند و اجازه ندادند آسیب‌دیدگان در سختی مضاعف بر مشکلات خود قرار گیرند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان ترویج فرهنگ مواسات و به رخ کشاندن این فرهنگ به دنیای غرب را دو هدف به تصویر کشاندن اجرای طرح بیان کرد و افزود: پیام رزمایش کمک مؤمنانه به دنیا، به خصوص غربی‌ها و در رأس آنان استکبار جهانی تفاوت فرهنگ اسلام با غرب است و پوشالی بودن فرهنگ غرب در دوران کرونا به وضوح قابل مشاهده است.

کریمی ادامه داد: امروز شاهد افول روز افزون قدرت پوشالی استکبار جهانی هستیم و این موضوع در ایام کرونا قابل مشاهده است، اما در ایران اسلامی با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه مردانه و آسیب‌های کرونا شاهد اقدامات بسیار خوبی هستیم.

وی تأکید کرد: در شرایطی این اقدامات خداپسندانه(رزمایش مواسات) در کشور انجام‌می شود که عده‌ای غافل در فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه به جوانان ایرانی آموزش آشوب و اغتشاش می‌دهند، اما قطعا به نتیجه‌ای نخواهند رسید؛ چراکه ملت ایران در طول این چهل سال نشان دادند از بصیرترین و صبورترین ملل دنیا هستند.

این مقام مسئول افزود: مردم ایران در طول چهل سال گذشته در مقاطع مختلف از امتحانات الهی زیادی سربلند بیرون آمده‌اند و خوشبختانه در بیماری کرونا علی‌رغم سختی‌های ایجاد شده تاکنون خوش درخشیده‌اند و قطعا با بصیرت و صبری که در ادامه خواهند داشت توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

کریمی بااشاره به فرصت‌طلبی دشمنان در شرایط فعلی، اظهار کرد: تحریک جوانان در فضای مجازی و انتشار اخبار کذب و شایعات توسط دشمن به اوج خود رسیده است، اما مردم به خوبی از نقشه‌های دشمنان آگاه هستند و قطعا نخواهند گذاشت دشمنان به اهداف شوم برسند.

وی بابیان اینکه مردم قدرشناس امنیت پایدار ایجاد شده در کشور هستند، اضافه کرد: مردم، حافظان امنیت کشور هستند و اجازه نخواهند داد خدشه‌ای به امنیت کشور وارد شود.

انتهای پیام
captcha