آموزش آنلاین قرآن در خانه قرآن و عترت غریب‌الغرباء(ع)
کد خبر: 3909096
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷

آموزش آنلاین قرآن در خانه قرآن و عترت غریب‌الغرباء(ع)

مدیر و مؤسس خانه قرآن و عترت غریب‌الغرباء(ع) شهر ممقان از برگزاری کلاس‌های آنلاین آموزش قرآن کریم خبر داد.

مرضیه جعفری، مدیر و مؤسس خانه قرآن و عترت غریب‌الغرباء(ع) شهر ممقان، 17 تیرماه در گفت‌و‌گو با خبرنگار افتخاری ایکنا با اشاره به برگزاری کلاس‌های آنلاین آموزش قرآن کریم از سوی این مؤسسه، گفت: با توجه به شرایط به‌وجود آمده و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خانواده‌ها می‌توانند از ظرفیت‌های کلاس‌های آنلاین برای آموزش قرآن کریم فرزندان خود در اوقات فراغت استفاده کنند.

وی بیان کرد: فضای مجازی بهترین فرصت برای ارائه فعالیت‌های قرآنی است که نیازمند تولید محتواهای مناسب قرآنی است و مؤسسات و خانه‌های قرآنی باید در این عرصه اقدام و تلاش کنند.

مدیر خانه قرآن و عترت غریب‌الغرباء(ع) افزود: در کنار برگزاری کلاس‌های آموزش آنلاین قرآن کریم، کلاس‌های حضوری نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

جعفری اظهار کرد: همچنین برای آن دسته از خانواده‌های قرآن‌آموزی که در شرایط کرونا آسیب دیده‌اند با همکاری مربیان، کلاس‌های تقویتی با تخفیف‌های ویژه قرآنی برگزار می‌شود.

وی گفت: علاقه‌مندان جهت حضور در کلاس‌ها و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی www.quranmamaqan.ir  مراجعه و یا با شماره 04134327490 تماس بگیرند.

یادآور می‌شود، خانه قرآن و عترت غریب‌الغرباء(ع) در شهر ممقان، خیابان شهید‌اله‌وردی، ورودی محله امشج واقع است.

محمد زیادخانی ممقانی
انتهای پیام
captcha