سازه فرهنگ‌سرای قرآن بازسازی می‌شود
کد خبر: 3909497
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵
رحیم خاکی:

سازه فرهنگ‌سرای قرآن بازسازی می‌شود

رئیس فرهنگ‌سرای قرآن گفت: ساختمان فرهنگ‌سرای قرآن به عنوان مرکز فعالیت‌های قرآنی شهر تهران و یک نماد قرآنی نیاز به بازسازی دارد و درصددیم در دیگر نقاط شهر نیز فرهنگ‌سراهای قرآن را احداث کنیم.

سازه فرهنگ‌سرای قرآن بازسازی می‌شود

رحیم خاکی، رئیس فرهنگ‌سرای قرآن، در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: ساختمان فرهنگ‌سرای قرآن، نماد قرآنی شهر تهران است. بنابراین باید فاخرترین شکل از حیث معماری را دارا باشد. این سازه باید در نظر هر بیننده‌ای فاخر و نمایان‌گر احترام به قرآن و امور قرآنی باشد.

خاکی اضافه کرد: در سال‌های گذشته برای بازسازی و بهسازی سازه فرهنگ‌سرای قرآن اهتمام نشده است. به لطف رئیس سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران و کمک سازمان زیباسازی شهرداری و شهرداری منطقه 10، طی بازدید آقای مسجدجامعی، عضو شورای اسلامی شهر تهران؛ مجید رباطی، شهردار منطقه ۱۰ و جمعی دیگر از مسئولان شهری از فرهنگ‌سرا، قول مساعدت‌هایی داده شد.

وی ادامه داد: معاونان شهردار منطقه 10 مرتب و به منظور ارائه طرح و برنامه‌ریزی در مجموعه حضور می‌یابند و همچنین مدیران و کارشناسان و طراحان سازمان زیبا‌سازی شهرداری نیز کتباً اعلام آمادگی کرده‌اند.

رئیس فرهنگ‌سرای قرآن با اشاره به آغاز مجموعه‌ای از اقدامات، گفت: درصددیم که با کمک شهرداری تهران و سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری، به ویژه شهرداری منطقه 10 و سازمان زیباسازی، این ساختمان به عنوان ساختمان اصلی فرهنگ‌سرای قرآن بازسازی شود و در گام دوم باید در سطح شهر تهران با توجه به کثرت جمعیت و وسعت جغرافیایی شهر تهران، چند بنای دیگر برای فرهنگ‌سرای قرآن احداث شود که پیگیر آن نیز هستیم.

انتهای پیام
captcha