شورای عالی حوزه پذیرای اندیشه‌ها و دیدگاه‌های طلاب و فرهیختگان است
کد خبر: 3910143
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵
دبیرخانه شورای عالی حوزه:

شورای عالی حوزه پذیرای اندیشه‌ها و دیدگاه‌های طلاب و فرهیختگان است

دبیرخانه شورای عالی حوزه در اطلاعیه‌ای تأکید کرد: در دوره هشتم شورای عالی، برای بهره‌برداری هر چه بیشتر از دیدگاه‌ صاحب‌نظران، بانک ایده شورای عالی به صورت فعال، پذیرای اندیشه‌ها و دیدگاه‌های فرهیختگان است.

شورای عالی حوزه پذیرای اندیشه‌ها و دیدگاه‌های طلاب و فرهیختگان استبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه، این شورا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: استماع اندیشه‌ها و ایده‌های اساتید، فضلاء و طلاب حوزوی درخصوص مسائل مرتبط به حوزه فرصتی مغتنم برای دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه خواهد بود. از این رو در دوره هشتم شورای عالی برای بهره‌برداری هر چه بیشتر از این دیدگاه‌ها، بانک ایده شورای عالی به صورت فعال، پذیرای اندیشه‌ها و دیدگاه‌های شما فرهیخته گرامی است.
 
امید است با مشارکت فعال شما بتوانیم در سیاست‌گذاری‌ها، طرح‌ها و برنامه‌های حوزه گام مؤثری در جهت سامان‌دهی و اقدام نسبت به مطالبات شما حوزویان برداریم.
 
شما می‌توانید سؤال، پیشنهاد، انتقاد و نظر خود را از طریق صفحه ارسال نظر و پیشنهاد برای ما ارسال کنید و چنانچه نظرات شما، امکان نمایش عمومی داشته باشد، پس از بررسی و تأیید، در صفحه مشاهده نظرها و پیشنهادها و تنها با ذکر نام شما (بدون ذکر سن و تحصیلات و شهر و ایمیل) برای همگان، نمایش داده می‌شود.
انتهای پیام
captcha