فعالیت مؤسسه شمیم کوی یار در «سامان»
کد خبر: 3912451
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸

فعالیت مؤسسه شمیم کوی یار در «سامان»

مؤسسه «شمیم کوی یار» شهر «سامان» با شیوع کرونا آموزش‌های خود را در فضای مجازی آغاز کرد، اما به دلیل تداخل با برنامه‌های تحصیلی دانش‌آموزان، استقبال کمی از آن صورت می‌گیرد.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «شمیم کوی یار» در استان چهارمحال و بختیاری در زمینه آموزش دانش‌آموزان در مقطع پیش‌دبستانی فعالیت دارد.

منصور ایمانی مدیر مؤسسه از سال 1391 با دریافت مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی را در شهرکرد آغاز کرده است.

قبل از شروع بحران کرونا، مؤسسه فعالیت‌های خوبی را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده که می‌توان به برگزاری کلاس‌های آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن، مداحی و تدبر در قرآن اشاره کرد. همچنین این مرکز آموزش پیش‌دبستانی را با رویکرد قرآنی دایر کرده است.

این مؤسسه در اسفندماه سال گذشته دوره‌های خود را در مراحل مقدماتی برپا و به شرکت‌کنندگان گواهینامه اعطا کرد.

منصور ایمانی با اشاره به شیوع کرونا و عدم برگزاری کلاس‌های حضوری بسیاری از مؤسسات قرآنی در شهرستان گفت: فعالیت‌های حضوری مؤسسه نیز تحت تاثیر این جریان قرار گرفت و کلاس‌های آموزشی تعطیل شدند. این مؤسسه در تلاش است در فضای مجازی به ارائه آموزش بپردازد، اما به دلیل تداخل و گستردگی برنامه‌های تحصیلی ویژه دانش‌آموزان در فضای مجازی، تاکنون استقبال مناسبی از دوره‌های آموزشی صورت نگرفته است.

مؤسسه شمیم کوی یار شهرستان شهرکرد، ثبت نام دوره پیش‌دبستان قرآنی را برای ترم مهرماه آغاز کرده است که با بازگشایی مدارس، کلاس‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت شمیم کوی یار در شهر سامان، خیابان امام خمینی(ره)، بن‌بست گلها قرار دارد.

انتهای پیام
captcha