برگزاری جلسه هماهنگی برنامه‌های قرآنی ویژه ماه محرم در اردبیل
کد خبر: 3914385
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴

برگزاری جلسه هماهنگی برنامه‌های قرآنی ویژه ماه محرم در اردبیل

جلسه هماهنگی برنامه‌های قرآنی ویژه ماه محرم در اردبیل با حضور رئیس اداره امور قرآنی استان و کارشناسان مربوطه برگزار شد.

برگزاری جلسه هماهنگی برنامه‌های قرآنی ویژه ماه محرم در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، زهره عباسی، کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل، ۱۳ مردادماه از برگزاری جلسه کارشناسان قرآنی استان خبر داد.
وی افزود: جلسه کارشناسان قرآنی استان اردبیل با حضورکارشناسان و مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی با رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی در خصوص برنامه‌های قرآنی ماه محرم برگزار شد.
در این جلسه، حجت‌الاسلام عزیز صابر، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، در سخنانی بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اجرای برنامه‌های قرآنی با توجه به موقعیت بوجود آمده از ویروس کرونا تاکید کرد و افزود: در صورت ادامه وضعیت قرمز در استان اردبیل، برنامه‌ها بایستی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برگزار شود و در این خصوص بایستی با همکاری شایسته موسسات و خانه‌های قرآنی برنامه‌ها را اجرا کرد.
حجت الاسلام صابر افزود: در ماه محرم و صفر در صورت تغییر وضعیت استان اردبیل از وضعیت قرمز به زرد یا سفید، برنامه‌های قرآنی در مساجد و مراکز قرآنی به صورت حضوری برگزار می‌شود و در غیر اینصورت از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی استفاده خواهد شد.
وی ادامه داد: این برنامه‌ها شامل، سخنرانی سبک زندگی اسلامی با محوریت«ماه محرم تجلی بندگی در کنار قرآن» با مباحث مطروحه در خصوص پیوند با اهل بیت در تربیت فرزندان و ارتباط با همسر و خانواده در قالب فایل‌های تصویری ۵ دقیقه‌ای با سخنرانی اساتید قرآنی، ادعیه خوانی و زیارت نامه خوانی در فضای مجازی، برنامه ویژه شب عاشورا با عنوان«امام حسین با قرآن» و نیز طرح بینات جزء ۲۹ قرآن با تفسیر استاد حجت الاسلام جمال تعدیلی، در محل سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی اردبیل و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بارگذاری جلسه تفسیر در کانال‌های تلگرام و واتساب و ایتا می‌باشد.

انتهای پیام
captcha