ضرورت تشریح برنامه‌های هفته دولت در فضای مجازی
کد خبر: 3914448
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳

ضرورت تشریح برنامه‌های هفته دولت در فضای مجازی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بر ضرورت استفاده بهینه از فضای مجازی برای گزارش عملکرد دستگاه‌ها در هفته دولت تأکید کرد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، بهروز اکرمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی، امروز، ۱۳ مرداد در حاشیه جلسه شورای اطلاع رسانی استان به اجرای برنامه‌های هفته دولت در آخرین سال فعالیت دولت اشاره و بیان کرد: امسال آخرین هفته دولت را در پیش داریم و باید اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در بازه زمانی سال 92 تاکنون و اقدامات پیشرو را برای مردم بازگو کنیم.

وی با اشاره به اینکه به دلیل شیوع بیماری کرونا دیدار با خانواده شهدا، شهدای سلامت و خدمت به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود، اظهار کرد: افتتاح پروژه‌های اقتصادی و عمرانی در طول هفته دولت از برنامه‌های دردست اقدام است. همچنین مقرر شد خبرگزاری‌ها با توجه به شرایط موجود، نشست‌های تخصصی با حضور مدیران برگزار کنند. در مرکز سامد که محلی برای پاسخگویی مدیران به شهروندان است هر روز دو مدیر پاسخگو هستند.

وی بر ضرورت استفاده بهینه از فضای مجازی برای گزارش عملکرد دستگاه‌ها تأکید کرد و افزود: با توجه به اقدامات مثبت شهرستان‌ها، امسال در هفته دولت شهرستان‌ها پررنگ‌تر دیده خواهند شد. همچنین تشریح شرایط فعلی کشور به ویژه اقدامات انجام شده و محدودیت‌ها در بحث کرونا و تحریم‌ها را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha