آغاز ثبت‌نام مسابقات مجازی قرآن و عترت «کلام وحی» در مشهد
کد خبر: 3914565
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴

آغاز ثبت‌نام مسابقات مجازی قرآن و عترت «کلام وحی» در مشهد

دومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت کلام وحی به صورت مجازی در مشهد مقدس برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ دومین دوره مسابقات سراسری مجازی قرآن و عترت کلام وحی ویژه آقایان و بانوان در همه مقاطع سنی، به صورت غیرحضوری از سوی مجموعه تخصصی قرآنی تربیتی هنر تلاوت کلام وحی برگزار می‌شود.

مرحله نخست این مسابقه که در ماه مبارک رمضان به صورت مجازی برگزار شد، با استقبال بسیاری از سوی علاقه‌مندان در سطح کشور همراه شد، بنابراین دومین دوره نیز به صورت سراسری از 15 مردادماه آغاز می‌شود.

رشته‌های مسابقه قرآن و عترت «کلام وحی» ویژه آقایان شامل فراخوانی تقلیدی و اذان (زیر 16 سال)، قرائت و ترتیل (بالای 17سال) و مفاهیم و احکام (زیر 20 سال) و همچنین رشته مفاهیم و احکام (بالای 16 سال) ویژه بانوان در نظر گرفته شده است.

مهدی خدادادگان، مدیر مجموعه تخصصی قرآنی تربیتی هنر تلاوت کلام وحی، گفت: ثبت‌نام مسابقات قرآن، برای علاقه‌مندان در سراسر کشور آغاز شده است. برپایی مسابقه قرآن و عترت کلام وحی تا اوایل شهریور ماه ادامه دارد.

داوری این مسابقات با حضور اساتید و داوران مجرب شهر مشهد انجام می‌شود. شرکت‌کنندگان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09158970920 تماس بگیرند.

مجموعه تخصصی قرآنی تربیتی هنر تلاوت کلام وحی با همکاری ارگان‌های بسیج مستضعفین استان خراسان رضوی، سپاه پاسداران استان و دیگر مراکز فرهنگی از سال 1395 در مسجد جوادالائمه(ع) شهر مشهد آغار به کار کرد. اکنون با گذشت 5 سال موفق به تربیت 15 نخبه قرآنی حائز رتبه در مسابقات قرآن کشوری شده است. این مرکز در خیابان طوس 3، «ولی عصر» یک قرار دارد.

بیشترین فعالیت این مرکز در برگزاری دوره‌های تخصصی حفظ، روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم است. همچنین برگزاری جلسه مرکزی قرآن کریم برای قرآن‌آموزان و عموم مردم روزهای چهارشنبه از اهم فعالیت‌های این مجموعه است.

انتهای پیام
captcha