گام دوم جهاددانشگاهی درخشان‌تر از قبل
کد خبر: 3914571
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵

گام دوم جهاددانشگاهی درخشان‌تر از قبل

رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی بیان کرد: جهاددانشگاهی به عنوان نهادی پیشرو در عرصه آموزش، پژوهش و فرهنگ در دهه‌های پیشروی فعالیت خود بیش از پیش خواهد درخشید.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد تأسیس جهاددانشگاهی مزار مطهر شهدای گمنام مدفون در دانشگاه اراک امروز، 14 مرداد با حضور عوامل اجرایی جهاددانشگاهی استان مرکزی عطرافشانی و گلباران شد.

مسعود شهرجردی، رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایکنا گفت: امروز به یاد تمامی شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، مدافع وطن، شهدای هسته‌ای و سلامت در این مکان جمع شده‌ایم تا بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، رهبری و شهدا تجدید پیمان کنیم.

وی تصریح کرد: شهدا با اهدای خون خود از نظام و ارزش‌های اسلامی محافظت کردند و این وظیفه ما مسئولان است تا از این ره‌آورد به درستی و در مسیر تعالی اسلام و انقلاب استفاده کنیم. همانگونه که شهدا اجازه تعرض دشمن به وجبی از خاک کشور را ندادند، جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی پیشرو در عرصه آموزش، پژوهش و فرهنگ در دهه‌های پیشروی فعالیت خود بیش از پیش خواهد درخشید و با اقدامی جهای نیازهای جامعه را جدی‌تر شناسایی کرده و درصدد رفع آنان برمی‌آید.

شهرجردی تربیت نیروی جهادی، انقلابی و متخصص را یکی از رسالت‌های جهاددانشگاهی در راستای کمک به رونق تولید و تحقق منویات رهبری در خصوص شعار سال بیان کرد و افزود: همه دستگاه‌ها و نهادها برای به ثمر نشاندن فرمایشات ایشان تکالیفی برعهده دارند که اگر عمل شود قطعا چشم‌انداز روشن‌تری در عرصه ملی و بین‌المللی را شاهد هستیم.

انتهای پیام
captcha