فوت 212 بیمار مبتلا به کرونا در کشور
کد خبر: 3914668
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
لاری خبر داد؛

فوت 212 بیمار مبتلا به کرونا در کشور

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی دو هزار و 751 بیمار مبتلا به کووید 19 در کشور خبر داد و گفت:‌ طی 24 ساعت گذشته 212 نفر از مبتلایان کرونا در کشور جان باختند.

فوت 212 نفر بیمار مبتلا به کرونا در کشوربه گزارش ایکنا، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، از شناسایی دو هزار و ۷۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور خبر داد و اظهار کرد: با احتساب این موارد جدید، مجموع بیماران  به ۳۱۴ هزار و ۷۸۶ نفر رسید. متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۷ هزار و ۶۱۷ نفر رسید.

لاری بیان کرد: خوشبختانه تاکنون ۲۷۲ هزار و ۵۳۵ نفر از بیماران بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۴ هزار و ۱۳۲ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، گفت: تاکنون دو میلیون و ۵۶۰ هزار و ۳۷۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری یادآور شد: استان‌های مازندران، تهران، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، قم، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.
انتهای پیام
captcha