گردهمایی مجازی فعالان عرصه هیئات در سراسر کشور
کد خبر: 3914774
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵

گردهمایی مجازی فعالان عرصه هیئات در سراسر کشور

گردهمایی ملی مجازی فعالان عرصه هیئت‌، همزمان با همایش‌های استانی فعالان عرصه هیئت در سراسر کشور طی 16 مردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، همزمان با همایش‌های استانی فعالان عرصه هیئات مذهبی در سراسر کشور، گردهمایی ملی مجازی فعالان عرصه هیئت در طی 16 مردادماه برگزار می‌شود.
 
این برنامه با هدف هماهنگی و انسجام هرچه بیشتر مدیران هیئات با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا و محدودیت خاص آن با حضور برادران و خواهران فعال در عرصه هیئت تشکیل می‌شود.

تبیین ضرورت برگزاری مراسم محرم و مجالس عزاداری و نقشه عملیات هیئات در محدودیت‌های کرونایی، بهره‌گیری از تجربیات هیئات در زمینه‌های خدمت‌رسانی در حوزه بهداشت و درمان، ارائه گزارش ستاد ملی محرم و تشریح دستور‌العمل‌های برگزاری هیئات مذهبی و همچنین ایجاد تفاهم و هم‌فکری میان صاحب‌نظران، ارکان هیئت و مسئولان ذی‌ربط نظر به شرایط خاص موجود از محور‌های اصلی این برنامه خواهد بود.

همایش‌ها و نشست‌های استانی به صورت حضوری طی 16 مردادماه در استان‌ها با رعایت آیین‌نامه‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری برگزار خواهد شد. بخشی از این جلسه به ارتباط تصویری به صورت زنده در قالب گردهمایی ملی مجازی فعالان عرصه هیئات و با حضور اساتید کشوری و مسئولان ذی‌ربط اختصاص پیدا خواهد کرد.
انتهای پیام
captcha