معرفی دوره‌های تربیت معلم قرآن حضوری و مجازی در مؤسسه احسن‌الحدیث
کد خبر: 3914780
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸

معرفی دوره‌های تربیت معلم قرآن حضوری و مجازی در مؤسسه احسن‌الحدیث

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت احسن الحدیث، دوره‌های تربیت مربی قرآن در رشته‌های متنوع را ویژه آقایان و بانوان به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت احسن الحدیث، به دلیل استقبال علاقه‌مندان از دوره‌های تربیت معلم قرآن کریم، اقدام به برپایی این دوره‌ها در رشته‌های متنوع ویژه آقایان و بانوان( 18 سال به بالا) کرده است.

این دوره‌ها در رشته‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن، تجوید، صوت ولحن، حفظ، آموزش قرآنی خردسالان، تربیت معلم عمومی قرآن، تربیت مربی بازآموزی و ارتقاء مربیان و با نظارت سیدمحسن موسوی‌بلده، پیشکسوت قرآنی تشکیل می‌شود.

ویژگی دوره‌های جدید که موجب تفاوت آنها به نسبت دیگر دوره‌های مشابه می‌شود، شامل برگزاری کلاس‌ها به شکل کارگاه و در کوتاه‌ترین زمان، سنجش، تعیین سطح و آزمون به صورت مجازی و حضور اساتید ممتاز کشوری است. همچنین در دوره تربیت معلم بازآموزشی و ارتقاء مربیان برای به روز‌رسانی و ارتقاء فنون معلمی و مربی‌گری از اساتید شاخص و صاحب سبک استفاده شده است.

افرادی که توانایی و قابلیت‌های فوق را دارند، ولی مدرک معتبر ندارند، می‌توانند بدون گذراندن دوره و با حضور در آزمون، گواهینامه معتبر دریافت کنند.

همه دوره‌های تربیت معلم قرآن به صورت حضوری و مجازی برای همه شهرها همراه با اسکان شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است.

اساتید ممتاز کشوری برای این دوره‌ها سیدمحسن موسوی بلده، احمدابوالقاسمی، محمدرضا پورزرگری، داوود تک‌فلاح، بهروز یاری‌گل، محمد‌مهدی بحرالعلوم، مجید خدایاری و سید‌یوسف درود و همچنین مربیان آموزشی کلاس‌های ویژه بانوان، عباسی، نظری، جمالی و صریحی‌نژاد هستند.

علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند مشخصات، شماره تماس و دوره درخواستی را به پیام‌رسان اینستاگرام ارسال کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 02133326140 و 09195526526 تماس بگیرند.

این مؤسسه صفحه‌ای به نشانی ahsanolhadith_ir@ در پیام‌رسان تلگرام و اینستاگرام دارد. مؤسسه احسن‌الحدیث در میدان امام حسین(ع)، خیابان ۱۷ شهریور، تقاطع صفای شرقی قرار دارد.

جدول دوره‌های تربیت مربی قرآن در رشته‌های مختلف به تفکیک، مدت ساعت آموزشی و شرایط حضور در دوره در ذیل آمده است.

آغاز ثبت نام دوره‌های تربیت معلم قرآن حضوری و مجازی در مؤسسه احسن الحدیث

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
اسکندری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۲۱:۵۵
0
0
ببخشید الان هم غیر حضوری داره؟
captcha