پیام تسلیت رئیس‌جمهور به همتای لبنانی و اعلام آمادگی برای ارسال کمک‌های پزشکی و دارویی
کد خبر: 3914801
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
در پی حادثه ناگوار انفجار مهیب در بیروت انجام گرفت؛

پیام تسلیت رئیس‌جمهور به همتای لبنانی و اعلام آمادگی برای ارسال کمک‌های پزشکی و دارویی

حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی در پیامی به همتای لبنانی خود با ابراز تأثر از حادثه ناگوار انفجار مهیب در بندر شهر بیروت و جان باختن و مجروح شدن جمعی از شهروندان آن کشور، تأکید کرد که تهران در راستای اقدامات انسان‌دوستانه، آماده ارسال کمک‌های پزشکی و دارویی و مداوای مجروحان و سایر مساعدت‌های درمانی لازم است و امیدوار است هر چه سریع‌تر ابعاد این حادثه مشخص و آرامش به این شهر بازگردد.

پیام تسلیت رئیس‌جمهور

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی به میشل عون، رئیس‌جمهور لبنان، به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای میشل عون

رئیس‌جمهور محترم لبنان

حادثه ناگوار انفجار مهیب در بندر شهر بیروت و جان باختن و مجروح شدن جمعی از شهروندان آن کشور، موجب اندوه و تأثر عمیق گردید.

اینجانب به نمایندگی از ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های قربانیان از صمیم قلب این مصیبت را به جناب‌عالی و مردم آن کشور دوست و برادر تسلیت می‌گویم و برای درگذشتگان حادثه، علوّ درجات و برای مجروحان سلامتی و شفای عاجل مسئلت دارم.

دولت جمهوری اسلامی ایران در راستای اقدامات انسان‌دوستانه، آمادگی خود را برای ارسال کمک‌های پزشکی و دارویی و اعلام مداوای مجروحان و سایر مساعدت‌های درمانی لازم اعلام می‌دارد و امیدوار است هر چه سریع‌تر ابعاد این حادثه مشخص و آرامش به این شهر بازگردد.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام
captcha