روند مطلوب برگزاری آنلاین مسابقات قرآن دانش‌آموزی
کد خبر: 3914865
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
اخوان اقدم بیان کرد:

روند مطلوب برگزاری آنلاین مسابقات قرآن دانش‌آموزی

داور بخش تجوید رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل متوسطه دوره دوم مسابقات قرآن دانش‌آموزی از شیوه مطلوب برگزاری آنلاین این رقابت‌ها اظهار رضایت کرد.

حسین اخوان‌اقدم، پیشکسوت قرآنی و داور مرحله کشوری سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا، این دوره از مسابقات با شرایط متفاوتی به صورت غیر حضوری و آنلاین برگزار می‌شود.

داور بخش تجوید رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل مسابقات دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه بیان کرد: برگزاری مسابقات به صورت آنلاین به دلیل دوری از فضا و جمع پرشور دانش‌آموزان قرآنی، موجب ناخرسندی است. حضور در جمع دانش‌آموزان، موجب گفت‌وگو و تبادل نظر آنان را فراهم می‌‌سازد که به دلیل شرایط کرونا از این نعمت بزرگ محروم هستیم.

وی افزود: خداوند متعال را شاکریم که با این وجود، مسابقات کنسل نشد و هنوز هم به همت دست‌اندرکاران و عزیزان قرآنی وزارت آموزش و پرورش، این رقابت‌ها با تفاوت‌های مختصری نسبت به سال‌های گذشته، کار خود را ادامه داد.

اخوان‌اقدم در پایان اظهار کرد: حال که خداوند توفیق حضور در این دوره از مسابقات را برای‌مان فراهم کرده است، از خداوند می‌خواهیم آنچه که حق است بر قلم ما جاری کند و قضاوت عادلانه‌ای صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha