فعالیت 5 کانال آموزشی مؤسسه لیلةالقدر نور در ایتا
کد خبر: 3916206
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱

فعالیت 5 کانال آموزشی مؤسسه لیلةالقدر نور در ایتا

مؤسسه لیلةالقدر نور تهران فعالیت خود را در ایام کرونا از طریق آموزش در فضای مجازی پیام‌رسان ایتا دنبال می‌کند.

به گزارش ایکنا، مؤسسه لیلةالقدر نور تهران، فعالیت خود را در وضعیت کرونا و بحث آموزش را در فضای مجازی با راه‌اندازی کانال‌ها و گروه‌های متنوع در پیام‌رسان ایرانی ایتا ادامه می‌دهد.

بنابر گفته فاطمه عبدالرحیم، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی لیلةالقدر نور «این کانال‌ها براساس نیاز سنی قرآن‌آموزان در سطوح مختلف با بارگذاری موضوعات مناسب طراحی شده است، چنانکه در کانال «مهد فرشتگان»، موضوعاتی چون قرآن و تلاوت کودک، اجرای تلاوت طرح معلم، پیام‌های روان‌شناختی کودک، انیمیشن کوتاه و نیایش‌های کودکانه و در کانال «نهج‌البلاغه» به شرح و تفسیر خطبه، نامه‌ها و حکمت‌ها به صورت مناسبتی و روزمره پرداخته می‌شود».

این کانال‌ها شامل کانال تخصصی آموزش قرآن با عنوان «اشراق‌القرآن» به نشانی https://eitaa.com/eshragholqoran است که در آن به آموزش روخوانی و روان‌خوانی، ترتیل‌خوانی، نکات و قواعد تجوید، قرائت تحقیق و مقامات، آموزش صوت و لحن، ابتهال و فنون تلاوت‌های مجلسی پرداخته می‌شود. همچنین کانال نهج‌البلاغه به نشانی Nahjolblagh@ و کانال مهد فرشتگان به نشانی mahde_fereshtegan@ در پیام‌رسان ایتا فعال است.

کانال عمومی مؤسسه لیلةالقدر تهران نیز به نشانی https://eitaa.com/laylatolghadrnoor مطالبی را به صورت عمومی و با محوریت قرآن کریم و حدیث پیرامون ولایت و مهدویت، نماز و شناخت شخصیت‌های علمی در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

انتهای پیام
captcha