برگزیدگان مسابقه «خطبه پیامبر اسلام(ص) در غدیرخم» معرفی شدند
کد خبر: 3916316
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸

برگزیدگان مسابقه «خطبه پیامبر اسلام(ص) در غدیرخم» معرفی شدند

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر از اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه مجازی «خطبه پیامبر اسلام(ص) در غدیرخم» با تجلیل از ۱۱۰ برگزیده، خبر داد.

برگزیدگان مسابقه «خطبه پیامبر اسلام(ص) در غدیرخم» معرفی شدندحجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محمدرضا اسماعیل‌پور، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر، ۲۲ مردادماه در گفت‌و‌گو با خبرنگار افتخاری ایکنا با بیان اینکه خطبه حضرت رسول الله(ص) در روز غدیر آغاز ترویج و گسترش سبک زندگی اسلامی بر مبنای تربیت توحیدی است، اظهار کرد: ائمه معصومین(ع) گنجینه‌های علم بی‌پایان و وارث و نگهبان تمام جواهر علوم هستی و الهی هستند.

وی بیان کرد: مسابقه مجازی «خطبه پیامبر اسلام(ص) در غدیرخم» به مناسبت دهه ولایت و عید غدیر انجام شد که برگزیدگان این مسابقه از سوی اداره امور قرآنی اوقاف و امورخیریه استان بوشهر معرفی شدند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر در ادامه به سهم ۶۰ درصدی شرکت بانوان در این آزمون اشاره کرد و افزود: فرم الکترونیکی پرسشنامه مسابقه خطبه غدیرخم، با ۱۵ سؤال در تارنمای برخط آزمون اوقاف و امورخیریه استان بوشهر بارگذاری و جهت پاسخگویی شرکت‌کنندگان در تمام گروه‌های سنی  ۲۰ دقیقه زمان اختصاص داده شده بود.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌پور اظهار کرد: مسابقه «خطبه پیامبر اسلام(ص) در غدیرخم» که توسط مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حضرت رقیه(س) شهرستان بوشهر و با همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت و بنیاد بین‌المللی غدیر و با مشارکت ویژه اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر از ۱۲ مردادماه، به مدت هفت روز به صورت مجازی تدارک دیده شده بود با استقبال خوب مردم از اقصی نقاط استان‌ها همراه بود.

تجلیل از 110 برگزیده آزمون غدیر

عضو شورای فرهنگ عمومی در پایان اعلام کرد: به 110 نفر از شرکت‌کنندگانی که موفق به پاسخگویی ۶۰ درصد از سؤالات این آزمون شدند به عنوان نفرات برگزیده هدیه کارت ۵۰۰ هزار ریالی از سوی اداره امور قرآنی اوقاف و امورخیریه استان بوشهر اهدا می‌شود.

یادآور می‌شود، شرکت‌کنندگان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر از نتایج امتیازات و اسامی برگزیدگان آزمون مسابقه «خطبه پیامبر اسلام(ص) در غدیرخم» به نشانی اینترنتی azmoon.bu-oghaf.ir مراجعه کنند.

حامد فکوری

انتهای پیام
captcha