فراخوان ثبت‌نام هیئت‎های مذهبی در سامانه «هیئت آنلاین»
کد خبر: 3916621
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲

فراخوان ثبت‌نام هیئت‎های مذهبی در سامانه «هیئت آنلاین»

فراخوان ثبت‌نام هیئت‎های مذهبی در سامانه هیئت آنلاین آغاز شد.

به گزارش ایکنا، امسال با توجه به شیوع گسترده کرونا در کشور، متأسفانه امکان برگزاری مراسم عزاداری محرم که هر ساله با سیل عظیم عزاداران حسینی در باشکوه‎ترین حالت ممکن برگزار می‎شد، وجود ندارد و جلسات به صورت محدودتر و در فضای باز اجرا خواهند شد. اما به جهت اهمیت عزاداری این ماه و بهره‌مند شدن از فیوضات این شب‌ها، لازم بود تمهیداتی اندیشیده شود تا دوستداران اباعبدالله(ع) بتوانند بهره معنوی از این عزاداری‌ها ببرند. به همین منظور سامانه‎ مجازی جهت برگزاری هیئت‎های آنلاین با ترافیک رایگان در نظر گرفته شده است که کاربران می‎توانند مانند شب‎های قدر، در این سامانه به طور رایگان حضور یابند و از برنامه‎های آن بهره ببرند.
 
سامانه هیئت آنلاین پلتفرمی فوق‌العاده برای ماه محرم و عزاداری در قالب فضای مجازی است که شما می‌توانید در هر ثانیه از شبانه روز، صحن گوهرشاد، ضریح امام رضا(ع)، گنبد طلا، حرم امام حسین(ع)، حرم حضرت عباس(ع) و بین‌الحرمین را به صورت زنده مشاهده کنید و در ایام محرم از تمامی هیئت‌هایی که برنامه آنلاین دارند بهره‌مند شوید.

ترویج و نشر معارف اهل بیت(ع) از طریق ابزارهای نوین و رسانه‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات یکی از مصادیق بارز حضور جریان‌ساز در فضای مجازی است. لذا ارائه این خدمات بر بستر شبکه ملی اطلاعات با کیفیت بیشتر و هزینه کمتر برای کاربران و علاقه‌مندان از مهمترین مزیت‌های رقابتی هیئت آنلاین نسبت به پلتفرم‌های مشابه خارجی است.

هیئات مذهبی می‌توانند با ثبت‌نام در این پلتفرم یک حساب کاربری دریافت کرده و از آن طریق مراسم‌ مذهبی، سخنرانی و عزاداری ایام محرم را برای مخاطبانشان به صورت زنده منتشر کنند. از طریق این سامانه به هر هیئت، یک پنل پیامکی نیز داده می‌شود که از طریق آن می‌توانند برای برنامه‌های خود اطلاع‌رسانی کنند. این پنل برای هیئت‌های کوچک در ایام محرم ظرفیت 50 هزار پیامک و برای هیئت‌های بزرگ ظرفیت یک میلیون پیامک خواهد داشت.

فراخوان ثبت نام هیئت‎های مذهبی در سامانه هیئت آنلاین

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نیز با انتشار تصویری در استوری اینستاگرام خود از آغاز فراخوان ثبت نام هیئت‎های مذهبی در این سایت خبر داد.
انتهای پیام
captcha