حضور پیشکسوتان سپاه سیدالشهدا(ع) در رزمایش «اهدای خون» + عکس
کد خبر: 3916676
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
همزمان با روز تکریم بازنشستگان برگزار شد؛

حضور پیشکسوتان سپاه سیدالشهدا(ع) در رزمایش «اهدای خون» + عکس

رئیس بسیج پیشکسوتان کشور گفت: جوانانی که دیروز خون خود را تقدیم امنیت کشور کردند امروز با حضور در رزمایش اهدای خون، خونشان را تقدیم هموطنان خود کردند؛ صحنه‌ای که تکمیل‌کننده کمک‌های مؤمنانه‌ای است که ملت ما در مشکل بیماری کرونا به منصه ظهور رساندند.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، سردار تقی رضایار، رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور ظهر امروز، ۲۵ مردادماه همزمان با برگزاری رزمایش سراسری اهدای خون در کل کشور، ضمن بازدید از پایگاه انتقال خون ستاد سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، با پیشکسوتان جهاد و شهادت این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.


وی در این دیدار ضمن تبریک روز خانواده و تکریم بازنشستگان و روز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، گفت: با توجه به مجموعه عوارضی که ویروس منحوس کرونا در کشور ما داشته است، در پی آن برادران ما در سازمان انتقال خون، در گروه‌های مختلف خونی اعلام نیاز کردند، از همین رو سازمان بسیج پیشکسوتان تصمیم بر این گرفت تا در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشد و با یک فراخوانی عمومی از پیشکسوتان سراسر کشور، امروز شاهد برگزاری این امر خداپسندانه باشیم.


این مقام مسئول مطرح کرد: امروز قریب به 400 کانون در کل کشور بسیج شدند تا با این فراخوانی‌ها در این رزمایش بزرگ مؤمنانه مشارکت داشته باشند.


وی ادامه داد: سازمان بسیج پیشکسوتان استان تهران هم به منظور ترغیب و تشویق اقشار مختلف جامعه برای حضور در این امر مقدس، کمک به سازماندهی و حفظ انسجام پیشکسوتان جهاد و شهادت و انجام وظیفه انسانی اسلامی پیشکسوتان برای کمک به سلامت جامعه کرونازده اقدام به برگزاری این رزمایش کرده است.


رزمنده دوران دفاع مقدس افزود: پیشکسوتانی که در سال‌های دور و در عنفوان جوانی خون خود را تقدیم امنیت کشور کردند امروز وظیفه خود می‌دانند تا در این عرصه هم خونشان را تقدیم هموطنان خود کنند، صحنه‌ای که تکمیل‌کننده کمک‌های مؤمنانه‌ای است که ملت ما در این مشکل ویروسی به منصه ظهور رساندند.


رئیس بسیج پیشکسوتان کشور اظهار کرد: همان زمانی که در سرتاسر دنیا شاهد بودیم به فروشگاه‌ها حمله کردند در کشور ما کمک‌های مؤمنانه توزیع می‌کردند، همزمان با جایی که کادر درمانی اعتصاب کردند، اینجا ماه‌ها عزیزان ما به‌طور  شبانه‌روزی در حال تلاش بودند و هستند، وقتی در غرب مردم به معدود خیریه‌ها هجوم بردند اینجا با هدیه‌های خود به خانه نیازمندها سرکشی می‌کردند.


رضایار در پایان تصریح کرد: امروز هم در عرصه پاسخ به درخواست سازمان انتقال خون، همین اتفاق افتاده و ما شاهدیم که پیشکسوتان عزیز مثل دیروز با جان خودشان و اهدا قطرات خونشان به کمک نیازمندان این عرصه بیماری شتافتند و امیدواریم که وظیفه انسانی و ملی و شرعی خودشان را ادا کرده باشند.

محمد فرخی

انتهای پیام
captcha