رشد ۸۲ درصدی کمک‌های مردمی در طرح نذر قربانی
کد خبر: 3916719
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
علیرضا عسگریان خبر داد؛

رشد ۸۲ درصدی کمک‌های مردمی در طرح نذر قربانی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره)، از رشد ۸۲ درصدی کمک‌های مردمی در طرح «نذر قربانی» نسبت به سال گذشته خبر داد.

رشد ۸۲ درصدی کمک‌های مردمی در طرح نذر قربانیبه گزارش ایکنا،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)، علیرضا عسگریان، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی این کمیته، با بیان اینکه امسال برای دومین سال پیاپی طرح نذر قربانگاه در کمیته امداد با هدف کمک به نیازمندان برگزار شد، گفت: این طرح به منظور کمک به معیشت نیازمندان از طریق اهدای گوشت قربانی و همچنین پرداخت کمک‌های نقدی و نذورات به اجرا در آمد.

وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح، مکان‌هایی در سطح شهر‌ها برای راه‌اندازی قربانگاه پیش‌بینی شد، ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، تمام پروتکل‌های بهداشتی در راه‌اندازی مراکز قربانگاه در نظر گرفته شد و شهروندان برای ادای نذر خود به این مراکز مراجعه و گوشت قربانی خود را با هماهنگی کمیته امداد به افراد نیازمند اهدا کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، با اشاره به جمع‌آوری حدود ۲۰۵ میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی در طرح نذر قربانگاه، تاکید کرد: از این میزان ۱۲ میلیارد تومان به صورت نقدی و حدود ۱۹۳ میلیارد تومان نیز به صورت غیر نقد و اهدای گوشت قربانی بوده که به نیازمندان ارائه شده است.

عسگریان تصریح کرد: میزان کمک‌های مردمی در عید قربان امسال نسبت به سال گذشته ۸۲ درصد رشد داشته که در شرایط شیوع کرونا، بسیار قابل توجه است.
انتهای پیام
captcha