همایش طلایه‌داران تبلیغ امسال به‌صورت «آنلاین» برگزار می‌شود
کد خبر: 3916745
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸
معاون اداره کل اعزام مبلغین سازمان تبلیغات:

همایش طلایه‌داران تبلیغ امسال به‌صورت «آنلاین» برگزار می‌شود

معاون اداره کل اعزام مبلغین سازمان تبلیغات گفت: اداره کل اعزام مبلغین با همکاری اداره کل آموزش مبلغان سازمان تبلیغات برای آمادگی مبلغان در موسم تبلیغی محرم، همایش مجازی با هدف ارائه آموزش‌های مهارتی برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام جنتی محب، معاون اداره کل اعزام مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه این سازمان هر ساله در آستانه فرا رسیدن محرم، همایشی ویژه مبلغان و مبلغات، تحت عنوان «طلایه‌داران تبلیغ» برگزار می‌کند، اظهار کرد: این همایش آموزشی امسال به دلیل محدودیت‌های کرونایی به‌صورت مجازی «آنلاین»، با حضور اساتید تبلیغی، از جمله حجج‌اسلام میرباقری، پناهیان، عالی، طائب و قمی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم حضور مبلغین جهادی را در موج اول کرونا فراموش نخواهند کرد، اظهار کرد: مبلغان در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا، نقش بسزایی در مواسات و کمک‌های مؤمنانه، کمک به کادر درمانی بیمارستان‌ها و تدفین جانباختگان داشتند؛ محرم امسال نیز مبلغان به صورت جهادی در کنار عزاداران حسینی حضور خواهند داشت تا مراسم عزاداری در سراسر کشور بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شده و زمینه‌ای ایجاد شود تا کمک‌های مؤمنانه و مواسات حسینی گسترش یابد و مشکلات مردم سریع‌تر برطرف شود.

حجت‌الاسلام جنتی محب تصریح کرد: امسال ادارات تبلیغات اسلامی سراسر کشور زمینه اعزام و اسکان مبلغ را در تمام نقاط کشور فراهم خواهند کرد.

معاون اداره کل اعزام مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: موضوعات این دوره همایش طلایه‌داران تبلیغ عبارتند از: «هم‌بستگی و مسئولیت اجتماعی»؛ «امتحان عظیم مواسات در آستانه ظهور»، «تحول خواهی و عبور از دوران غرب گرایی»، «گسست اجتماعی دنیای مدرن» و «تحکیم پیوند‌های مقدس».

گفتنی است، زمان این همایش مجازی از شنبه ۲۵ مردادماه تا ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ در دو نوبت صبح و عصر است. مبلغان و مبلغات می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی برگزاری این همایش مجازی، به نشانی http://mobasheran.org/#mobalegh یا http://shabaketabligh.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام
captcha