پرداخت 22 هزار فقره وام قرض‌الحسنه به مددجویان همدانی
کد خبر: 3918130
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶

پرداخت 22 هزار فقره وام قرض‌الحسنه به مددجویان همدانی

مدیر صندوق امداد ولایت استان همدان گفت: در این چهار سال توانستیم با پرداخت 22 هزار فقره وام قرض‌الحسنه در زمینه‌های اشتغال و خودکفایی، حمایتی و مسکن به مبلغ 101 میلیارد تومان گامی بلند در احیای سنت قرض‌الحسنه و رفع مشکلات مددجویان و نیازمندان واقعی برداریم.

پرداخت 22 هزار فقره وام قرض‌الحسنه به مددجویان همدانیبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مسعود کرمی، مدیر صندوق امداد ولایت استان همدان با اشاره به پنجمین سالروز تأسیس صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، گفت: استان همدان رتبه سوم کشوری در بحث پیگیری معوقات را به دست آورده است.
کرمی گفت: امید است در ادامه این مسیر با عزمی راسخ و بهره‌گیری از توانمندی همکاران در جذب سپرده قرض‌الحسنه بتوانیم سهم خود را در کارگشایی و رفع مشکلات مددجویان گران‌قدر و بهبود شاخصه‌های اقتصادی نیازمندان از طریق کمک به اشتغال و رونق تولید ایفا کنیم.
وی با اشاره به فعالیت صندوق در این چهار سال و ورود فعالیت آن به سال پنجم گفت: توانستیم با پرداخت 22 هزار فقره وام قرض‌الحسنه در زمینه‌های اشتغال و خودکفایی، حمایتی و مسکن به مبلغ 101 میلیارد تومان گامی بلند در احیای سنت قرض‌الحسنه و رفع مشکلات مددجویان و نیازمندان واقعی برداریم.
کرمی با بیان اینکه 103 هزار مورد افتتاح حساب در این صندوق انجام‌ شده است که 80 هزار سپرده مربوط به مددجویان و 23 هزار مربوط مشتریان عادی و خیران است، گفت: این مسیر را تا بدین جا با لطف پروردگار، همراهی و همدلی حامیان پیموده‌ایم و از این‌ پس نیز به همین لطف دل‌بسته‌ایم.
مدیر صندوق امداد ولایت استان همدان از ویژگی‌های این صندوق به عدم دریافت کارمزد و سود برای پرداخت تسهیلات زیر پنج میلیون تومان، اخذ حداقل ضمانت در ارائه تسهیلات، چابکی در خدمات و ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه، اتصال به شبکه شتاب و تنوع در ارائه تسهیلات، بهره‌مندی از اعتماد جامعه خیران و نیکوکاران، پوشش جامعه هدف محروم و آسیب‌پذیر، قابلیت دسترسی در کلیه نقاط کشور با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و شعبه‌های صندوق امداد ولایت اشاره کرد.
وی در پایان همچنین به خدمات بانکی الکترونیکی اشاره کرد و گفت: صدور آنی کارت برای مشتریان در محل شعبه، صدور کارت‌بانکی، کارت هدیه و بن کارت، حواله بین‌بانکی ساتنا و پایا در اینترنت بانک و موبایل بانک، ارائه دستگاه کارت‌خوان به مشتریان و افتتاح حساب سپرده قرض‌الحسنه و وجوه اداره شده از خدمات صندوق امداد ولایت استان همدان است.

انتهای پیام
captcha