انسجام نیروهای مسلح خار چشم دشمنان است
کد خبر: 3922725
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹

انسجام نیروهای مسلح خار چشم دشمنان است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: وحدت، برادری و اتحاد میان نیروهای مسلح خار چشم دشمنان انقلاب است و چهل سالگی دفاع مقدس فرصتی بسیار مناسب برای نمایش این وحدت، اقتدار و انسجام است که همه باید از آن استفاده کنند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سرهنگ غلامرضا کریمی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی، امروز، 23 شهریور در نشست تخصصی فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان با ستاد کشوری چهل سالگی دفاع مقدس با موضوع گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس و هماهنگی برنامه‌های این ایام گفت: با توجه به نقش هر استان در دفاع مقدس و میزان حضور و عملکرد آنها برای هر استان یک هفته در نظر گرفته شده که زمان ویژه استان مرکزی از ۱۷ آبان ماه تا ۲۳ همین ماه است و برنامه‌های این هفته مجزا از هفته دفاع مقدس در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس تمامی نیروهای مسلح در کنار یکدیگر بودند و حماسه‌هایی مشترک آفریدند و امروز در چهل سالگی دفاع مقدس نیاز است برای برگزاری باشکوه برنامه‌ها این حضور پررنگ‌تر باشد. نیروهای مسلح استان خوشبختانه سطح بالایی از دغدغه و دلسوزی نسبت به گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس را دارند و تاکنون برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده است.

کریمی لزوم هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف در برگزاری برنامه‌های دفاع مقدس را مورد توجه قرار داد و افزود: اقدامات مشترک نیروهای مسلح بسیار ضروری بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.برگزاری بزرگداشت شهدا در صورت اجازه شرایط، دیدار و بازدید مشترک از خانواده معظم شهدا و رزمندگان شاخص، میزگردهای مشترک تلویزیونی با حضور فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس و بیان رشادت‌ها و مجاهدت‌های تمامی یگان‌ها از زبان فرماندهان نیز از جمله پیشنهادات در راستای برنامه‌های مشترک است.

وی تأکید کرد: امروز بعد از گذشت چهل سال از دفاع مقدس وحدت، برادری و اتحاد میان نیروهای مسلح خار چشم دشمنان انقلاب است و چهل سالگی این ایام فرصتی بسیار مناسب برای نمایش این وحدت، اقتدار و انسجام است که همه باید از آن استفاده کنند.

کریمی بیان کرد: نیروی انتظامی که مسئولیت خطیر برقراری امنیت عمومی در جامعه را دارد، امروز موفقیت‌های این نیرو در راستای انجام مأموریت‌ها برگرفته شده از روحیه جهاد و شهادت و مکتب حسینی است. یکی از اهداف برگزاری برنامه‌های چهل سالگی دفاع مقدس انتقال تجربیات ارزشمند به نسل جدید است که جوانان محور فعالیت‌ها هستند.

انتهای پیام
captcha