حفظ آرمان‌های نظام اسلامی؛ مهم‌ترین درس مکتب شهدا
کد خبر: 3923173
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷

حفظ آرمان‌های نظام اسلامی؛ مهم‌ترین درس مکتب شهدا

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج، گفت: مهم‌ترین درسی که از شهدا می‌شود آموخت حفاظت از آرمان‌های جمهوری اسلامی است که شهدای گرانقدر ما حتی امروز نیز با اینکه به‌ظاهر در میان ما نیستند اما این وظیفه پاسداری از انقلاب را به شایستگی انجام می‌دهند.

حفظ آرمان‌های نظام اسلامی؛ مهم‌ترین درس مکتب شهدا

به گزارش ایکنا از البرز، سرهنگ پاسدار مجید زنجانی، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج روز سه‌شنبه، 25 شهریور در مراسم روایت‌گری عملیات غرورآفرین خیبر توسط یادگاران وفرماندهان دفاع مقدس که در محوطه سپاه ناحیه امام حسین(ع) برگزار شد، در جمع دانش‌آموزان اظهارکرد: «عملیات خیبر» به عنوان اولین تجربه عملیات آبی وخاکی در دوران دفاع مقدس با احداث ۱۴ کیلومتر پل خیبری به صورت ابتکاری درحاقظه درخشان دوران جنگ تحمیلی به ثبت رسیده ورزمندگان دلاور کرج نقش برجسته در حفظ جزیره عاشوارایی مجنون ایفا کردند.
وی افزود: مهم‌ترین پیام این اقدام مبتکرانه رزمندگان مظلوم و سرافراز اسلام تحقق و اثبات شعار ما می‌توانیم بود که پرورش‌یافتگان مکتب امام(ره) در مقابل چشم مستکبران جبهه سلطه به نمایش گذاشتند.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج هدف از برگزاری این مراسم آسمانی را انتقال فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس به نسل جدید عنوان کرد و افزود: خاطرات و درس‌های گرانمایه حماسه مردمی ایران سربلند در جنگ تحمیلی گوهر ارزشمندی است که باید توسط راویان و فرماندهان دفاع مقدس برای نسل‌های آینده‌ساز این کشور بازگو شود.
وی تاکید کرد: مهم‌ترین درسی که از شهدا می‌شود آموخت حفاظت از آرمان‌های جمهوری اسلامی است که شهدای گرانقدر ما حتی امروز نیز با اینکه به‌ظاهر در میان ما نیستند اما این وظیفه پاسداری از انقلاب را به شایستگی انجام می‌دهند.
زنجانی خطاب به جوانان خاطرنشان کرد: شما بدانید که نصرت الهی همیشه با جبهه حق و مقاومت است و با تکیه بر وعده الهی و قدرت ایمان و باور و اعتماد به‌نفس خواهیم توانست بر مشکلاتی که جبهه استکبار بر ما تحمیل کرده است پیروز بشویم .
این مسئول در ادامه بیان کرد: بازسازی عملیات خیبر برای اقشار مختلف مردمی به سپاه استان البرز و شهرستان کرج واگذار شده که علاوه بر روایت‌گری این عملیات قرار است فیلم و کتاب و همچنین بازی رایانه‌ای از این عملیات ساخته شود.
وی تصریح کرد: هفته جاری روایت‌گری عملیات خیبر ویژه دانش‌آموزان، هنرمندان وکارکنان ادارات دولتی در پادگان خاطره‌انگیز شهید آقا مهدی شرع‌پسند، با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha