اکران فیلم‌های دفاع مقدس در فضای مجازی از سوی حوزه هنری اردبیل
کد خبر: 3923525
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲

اکران فیلم‌های دفاع مقدس در فضای مجازی از سوی حوزه هنری اردبیل

رئیس حوزه هنری اردبیل گفت: اکران فیلم‌های دفاع مقدس در فضای مجازی در دستور کار حوزه هنری این استان است.

اکران فیلم‌های دفاع مقدس در فضای مجازی در دستور کار حوزه هنری اردبیل قرار داردبه گزارش ایکنا از اردبیل، امیر رجبی، رئیس حوزه هنری استان، ۲۷ شهریورماه، در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس، گفت: گرچه در این سال‌ها تا حدودی شرایط زندگی و اقتضائات تفاوت کرده، اما با همه این مسائل فیلم‌های خوب و شاخصی در زمینه سینمای دفاع مقدس ساخته و اکران شده که مایه افتخار است.

وی با اشاره به اکران فیلم‌های دفاع مقدس در فضای مجازی افزود: حوزه هنری استان و هنرمندان ارزشی و انقلابی نقش تأثیرگذاری در انتقال پیام شهدا به جوانان امروزی دارند که تولید برنامه‌های ارزشمند و فاخر با ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را با توجه به چهلمین سال دفاع مقدس در دستور کار خود قرار دادند تا نسل جوان را با رشادت‌ها و ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس آشنا سازند.

رئیس حوزه هنری اردبیل با بیان اینکه ۱۹ عنوان برنامه در واحد‌های هنری در این خصوص پیش‌بینی شده، گفت: این برنامه‌ها در مرحله تولید و پیش‌تولید است و پس از طی مراحل نهایی در هفته دفاع مقدس به مرحله اجرا در خواهد آمد.

رجبی با اشاره به تولید مستند نقش مداحان در دفاع مقدس افزود: بررسی نقش مداحی و مداحان در دوران دفاع مقدس کار جدیدی است که مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نظر دارد تا نقش بعضی از فعالان فرهنگی را در عرصه دفاع مقدس بیاورد.

وی بیان کرد: معرفی کتب تولیدی مرتبط با دفاع مقدس، طراحی ۳ اینفوگرافی شهدای شاخص استان، برگزاری چند عنوان نمایشگاه از آثار هنرمندان استانی و کشوری، رونمایی از تابلوی نقاشی شهید آوینی، ضبط و اکران شعرخوانی شعرای استان، تولید و آماده‌سازی کتاب صوتی پلاکارد‌های خالی گردان از دیگر برنامه‌های حوزه هنری استان اردبیل در هفته گرامیداشت دفاع مقدس است.

انتهای پیام
captcha