مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در اراک برگزار می‌شود
کد خبر: 3923610
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶
تا دقایقی دیگر؛

مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در اراک برگزار می‌شود

تا دقایقی دیگر مرحله استانی چهل‌و‌سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی در بقعه امامزاده محمد عابد(ع) اراک برگزار می‌شود.

مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در اراک برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، تا دقایقی دیگر مراسم افتتاحیه مرحله استانی چهل‌و‌سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در امامزاده محمد عابد(ع) اراک آغاز می‌شود.

براساس این گزارش، مرحله استانی چهل‌و‌سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف امروز، ۲۸ شهریورماه در امامزاده محمد عابد(ع) اراک برگزار می‌شود. در این دوره از مسابقات 152 داوطلب در رشته‌های مختلف و یک گروه نیز در رشته همسرایی و همخوانی شرکت دارند.

در مرحله چهل‌و‌سوم مسابقات قرآن استان مرکزی ۸۵ بانو و ۶۷ آقا حضور دارند. در این دوره از مسابقات، ۲۲ شرکت‌کننده در قرائت تحقیق، ۳۹ نفر در قرائت ترتیل، ۲۴ نفر دعاخوانی، ۱۶ نفر حفظ ۵ جزء، ۳۰ نفر حفظ ۱۰ جزء، ۱۷ نفر حفظ ۲۰ جزء، ۱۲ نفر حفظ کل و ۲۶ نفر در رشته اذان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. مسابقات از سوی 2 داور بومی و 8 داور غیربومی داوری می‌شود. همچنین مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات و تجلیل از نفرات برتر نیز امروز، 28 شهریورماه با حضور آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha