اجرای ۱۵ برنامه ایمنی و آتش‌نشانی در محلات
کد خبر: 3925192
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۹

اجرای ۱۵ برنامه ایمنی و آتش‌نشانی در محلات

مسئول آتش‌نشانی شهرداری محلات از برگزاری بیش از ۱۵ برنامه همزمان با هفته آتش‌نشانی و ایمنی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، محمود فلفلی، مسئول آتش‌نشانی شهرداری محلات عصر روز گذشته، سوم مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک بودن هفتم مهرماه، روز آتش‌نشانی و ایمنی اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن این روز بیش از 15 برنامه آموزشی و فرهنگی جهت اجرا در سطح شهر با حضور آتش‌نشانان و مسئولان پیش‌بینی‌شده بود که با توجه به شرایط خاص امسال بسیاری از برنامه‌های عملیاتی به دلیل تجمع شهروندان لغو شد.

وی افزود: نواخته شدن زنگ ایستگاه آتش‌نشانی محلات، رژه خودروهای آتش‌نشانی تا مقبره شهدای گمنام، گلباران قبور شهدای گمنام و دیدار آتش‌نشانان با امام‌جمعه شهر محلات و تجلیل از آتش‌نشانان ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های اولین روز این هفته است.

مسئول آتش‌نشانی محلات ادامه داد: دیدار آتش‌نشانان با مدافعان سلامت و تجلیل از کادر درمان و اهدای خون از سوی کارکنان آتش‌نشانی ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده جهت اجرا در دومین روز از این هفته است. همچنین تهیه و تولید ویدیوهای آموزشی با هدف ارتقای مشارکت اجتماعی شهروندان، تولید مستند تصویری از تلاش‌های آتش‌نشانان در یک سال گذشته و ترویج فرهنگ ایمنی و بررسی مقررات در ساختمان‌ها با حضور کارشناسان آتش‌نشانی از دیگر برنامه‌های آموزشی این هفته است.

وی گفت: حضور آتش‌نشانان در نماز عبادی ـ سیاسی جمعه، برگزاری مسابقه نقاشی «من حامی ایمنی هستم» ویژه کودکان، برگزاری مسابقه فرهنگی ویژه رانندگان تاکسی و آژانس محلات و برگزاری مسابقه ورزشی انفرادی مخصوص کارکنان آتش‌نشانی ازجمله دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده جهت اجرا هستند.

انتهای پیام
captcha